Ara Bul...
Sunday, November 03, 2013
Sunday, November 03, 2013

Zhou Mi Apgujeong’da(Fan Anlatımı)




Az önce Zhou Mi ile karşılaştım. Lanet olası(sevinçten söylüyor) bir karşılaşmaydı. Nasıl nasıl nasıl… Ben geçerken, o sadece sağ tarafta önümdeki bir kafenin olduğu yerde yürüyordu. Bana sarıldı ve selca çektik. Aman tanrım Claire(Çinli bir şarkıcı) oldukça sevimli, ufacık ve yardımseverdi. Zhou Mi’nin İngilizcesi o kadar tatlıydı ki ahh ölebilirim. 
Başta onu takip ettiğimi düşündü  ahahahahahah. Yemin ederim ki bu sadece bir tesadüftü!!! Bu yüzden sadece yürümeye devam etti ama aniden arkasını döndü ve beni gördü. Ben  “Zhou Mi…. o mu?” şeklindeydim. Saklanır gibiydi O.O
Ben “O Claire değil mi?” dedim ve neredeyse düşüyordu. “ Ne?? Onu nasıl tanıyorsun???” diye sordu. Çünkü o senin arkadaşın aptal tabi ki tanıyorum 
Bana 2 kez sarıldı hurrrrrr. Dün yapılan gıda desteğinde sen de var mıydın diye sordu ve ben de evet dedim. Çok mutlu oldu ve ardından bana sarıldı. Claire iş için değil sadece 2 günlük bir tatil için buradaymış. Bu yüzden birlikte takılıyorlarmış. Claire çok tatlı ve minicikti Aman Tanrım…
Burada karşılaşmayı hiç beklemiyordum dedim. O da genellikle sadece havaalanında karşılaşabiliyoruz diye cevap verdi.
Ben: Havaalanı çok koşuşturmalı oluyor… Zhoumi: Tanıştığıma çok memnun oldum
Aslında yüz maskesi takıyordu ama selca çekerken çıkardı haha. Meksika’ya gitmiyor. Dün gece 2 radyo bölümü kaydettiklerini söyledi.
Ben “Vize almak gerçekten zor mu?” diye sordum. “Çin için evet… Bu uzun zaman alıyor” diye yanıtladı. Sadece, bu gerçekten berbat diyebildim.
Kaynak: www.Sup3rjunior.com
Çeviri: Evilly*
Blogtan yazı çıkarmak kesinlikle yasaktır***

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!