Ara Bul...
Monday, February 03, 2014

2012 Nylon Korea Röportajı - Kyuhyun

2012 NYLON KOREA KYUHYUN İLE RÖPORTAJ

NYLON: Bugünün fotoğraf çekimleri hakkında izlenimleriniz?
Kyuhyun: NYLON için tek başıma,bağımsız çekimi başarabileceğimi ve böyle birsatın hayatımda sadece bir kere olacağını düşünüyordum.Çiçeklerin açtığı gün geldi.


NYLON: Bu tarz her zamanki tarzınızdan çok mu farklı?
Kyuhyun: Evet, herşeyden önce şuna dikkat çekmek istiyorum bu hiç benim tarzım değil! Hangi tarz bana daha çok uyar? “Secret Garden”daki Kim JooWoon’un tarzı diye düşünüyorum.  Ben iyi ve asil sunbae görünümüne daha çok meyilliyim, ama bugün rockçı gibi görünüyorum, değil mi? Bir dereceye kadar, aishhhh…ne diyeyim? Düşüş duygusu? Bu tarz, olsa olsa beni kulüplerde görebileceğiniz bir tarza benzemiyor mu? Tabii ki, alışıldık birşeyin dışında bir şeyler denemek – kötü değil.



NYLON: Son zamanlarda “Kyuhyun’un küresel eğilimi” gibi politika uyguluyor olmalısınız?
KyuHyun: Proğram/Showlarda dediğim şey bu. Bunun genel eğilim olduğunu sanmıyorum. Sanki gerçekten ben başlattım gibi görünüyor. Fakat, izleyiciler de benimle daha yeni yeni ilgilenmeye başladı. Bu yüzden şu an çok mutluyum, önceki hayatımdan çok farklı. NYLON’da kişisel çekimim bile var! Hahaha..


NYLON: Ama şimdi Radio Star sayesinde “dikenli/sivridilli idol” statüsüne sahipsiniz,değil mi? Bu yaramaz/haylaz imajı size mi ait?
KyuHyun:  Arkadaşlarım ya da üyelerle birlikteyken bir sürü yaramaz yönüm vardır. Çok şaka yaparım, ama aslında, alaycı sözler – hiç benim tarzım değil. Bu nedenle, güçlü idollerle kıyaslanınca, dikenli/sivridilli idol – benim her zamanki halim, o da yaramaz ve eğlenceli olduğum için
.


NYLON:  Super Junior’un grafiği/proğramı bittikten sonra,boş zamanlarınızda uğraşmak için hobiniz var mı?
KyuHyun: Eskiden dizi izlemeyi seviyordum, ama şimdi çok meşgulüm, o yüzden izleyemiyorum. “Güneşi Kucaklayan Ay” gibi ilginç dizileri bile bile izleyemedim. Ama şimdi, çoğunlukla yakın olduğum insanların oynadıkları dizileri izliyorum.


NYLON: Donghae ve Minho dizide rol aldılar. Siz de kendinizi denemek ister miydiniz?
KyuHyun: Kötü adamı oynamak isterdim.



NYLON: Siz öğrenci tarzıyla örnek olduğunuzu ve diğer tarzlarla rahat olmadığını söylemiştiniz
KyuHyun: öğrenci tarzı…evet,ama benim sevdiğim aktör – Ohm Ki Jung hyung. Müzikalde oynarken kötü adam Frank vardı. Ona rağmen ben sık sık karakter değiştiriyordum, öğretmen,öğrenci,doktor, ama Ohm Ki Jung hyungun tamamen kendini adamış bir şekilde öynadığını gördükten sonra daha önceki rollerimden farklı olan bir rolü denemek isterdim diye düşündüm.

NYLON: Öğrencilerden konu açılmışken, muhtemelen okuldayken çok çalışkan biriydiniz? Matematik ödülü kazanacak derecede…Şu an matematik sorusu çözmenizi isteseler, yapabilir misiniz?
KyuHyun: Çok olmadı, biz üyelerle “Weekly Idol”a konuk olduk. Matematikle ilgili bir çok soru olduğundan bana bir problem verip çözmemi istediler. Matematikle uğraşmayalı 7 sene oldu. Kütle formülünü bile hatırlayamıyorum,ama onlar bana lise düzeyi matematik yarışmalarında sorulan soruyu verdiler. Tek bir kelime bile anlayamadım.o zaman da orta okul düzeyinde bir soru verdiler, yine anlayamadım.benim için çok utanç vericiydi. Okul zamanında o kadar çabalamışken! Şimdi hiçbir şey hatırlamıyorum.



NYLON: Anlıyorum. Ben de çok çalışmıştım, ama şimdi hiçbir şey hatırlamıyorum.
KyuHyun: Aynen. Hiçbir şey.

NYLON: Aynı odayı paylaşmaya devam eden tek Sungmin ve sizsiniz. Biraz oda arkadaşınızla gösteriş yapın. 
KyuHyun: Sungmin hyung çok hassas ve özenli biri. O sık sık internette takılıp geç yatıyor, onun uyuduğu saat benim için erken saatler olsa da. Son zamanlarda da çok  ses yapsam da, bana “Tamam, istediğin herşeyi yap” diyerek uyumaya gidiyor. Ben uyuyacakken de o telefonla bile görüşecekse dışarı çıkıyor. Çok anlayışlı,özellikle benim için.




NYLON: Mükemmel. O zaman siz nasıl bir oda arkadaşısınız?
KyuHyun: Hyung için….benim dikkatsizliğimden kaynaklanan…çok ses yapıyorum…hahaha

NYLON: bir süre önce sen şarkı söyledin ve bu çok iyiydi. Bu aralar hangi şarkıyı daha sık dinliyorsun?
KyuHyun: Suzy-ssi’nin  seslendirdiği “Still, I Love You” şarkısı. “BIG” dizisinin  OST’u olduğunu duydum, ama gerçeği söylemek gerekirse izleyemedim. Ben ballad seviyorum, özellikle bayanların söylediklerini.  Örneğin ben söylesem, başka bir şarkıcı da söyleyebilir ama farklı bir duyguyla, ama bayan ballad söylerken dinleyicilerde farklı duygular beliriyor. Özellikle “Still,I Love You” – pratik yaparken  duyduğum bir şarkı, ve hoşuma gittiğinden bu şarkıyı aramaya başladım,birkaç kelimesini biliyordum sadece.



NYLON: o zaman kendiniz kaydetmek istediğiniz şarkılardan biri mi?
KyuHyun: Evet, denemek isterdim, Mi’nin şarkısı “Firefly”i kydetmek de fena olmazdı. Sesimin yardımıyla insanın bütün duygularını iletmek.

NYLON: Çince nasıl söylüyorsunuz, duygularınızı değiştirmeniz gerekmiyor mu? İyi telaffuz ediyorsunuz, ama öyle görünüyor ki, söyleme yönteminiz korece söylerkenki gibi değil. 
KyuHyun: Aslında ben Çince şarkıları daha iyi söylüyorum. Telaffuzları başka. Çince telaffuz bu kadar sert değil, oldukça yumuşak ve akıcı. Sonuç olarak da daha iyi söylüyormuşum gibi geliyor. Çincem çok iyi değil,ama telaffuzum iyi. Hatta çok çok iyi. Bazen sadece benim telaffuzum doğruymuş gibi geliyor. Hahaha. Çince şarkı söylemem gerektiğinde önce çevirisini okuyorum, ancak ondan sonra tüm kalbim ve duygularımı şarkıya veriyorum.



NYLON: Sunbaelerle birlikte çalışma deneyimi olan bir şarkıcısınız. Örneğin, Yoo YeonSok “7 Years of Love”, yanı sıra Yoon JongShin “Monthly”. Gelecekte sunbaelerinizden hangileriyle çalışmak isterdiniz?
KyuHyun: Kim DongRyul sunbaennim. Gerçekten sevdiğim bir sunbae. Öyle bir şans denk gelirse iyi olurdu. Sadece ona söylemekle olsaydı hiç sorun değil ama söylemeden önce onunla yakınlaşmam gerekiyor. Onunla daha fazla çalışmak için şansım olsa çok güzel olurdu.



NYLON: Anladım. Neden çoğunlukla çizgili gömlek giyiyorsunuz?
KyuHyun: Bu bir yanlış anlama! Bilerek yaptığım bir şey değil. Aslında birkaç defa giydim. Moda ile ilgilenmediğim için rahatlıkla dün giydiğim şeyi birkaç gün sonra yine giyebilirim, öyle. Her neyse, hayranlar benim çizgili gömlek sevdiğimi biliyor ve bana sadece onu hediye ediyorlar. Tekrar ve tekrar çizgili giymemin nedeni budur. Çizgili sevdiğimden değil, dolabımda olan tek kıyafet o olduğundan. O yüzden dışarı çıkmak istediğimde pek bir seçme şansım yok. Ah,deli olacağım!


NYLON: O zaman bu yanlış anlaşılmayı röportaj aracılığıyla gidermek zorundasınız!
KyuHyun: Evet, bu kesinlikle yanlış anlaşılma! Kıyafetlerimin %80i çizgili! Çizgili! Bir yerlerde bundan bahsetmek istemiştim ama nerede, nasıl yapacağımı bilemiyordum. Çok mutlu oldum! Bu konu hakkında daha fazla sorun!

NYLON: hahaha. Peki şöyle bir soruya ne dersin, kız arkadaşın olsaydı en çok ne yapmak isterdin?
KyuHyun: Haha..onunla lunaparka gitmek isterdim!

NYLON: bir tür hayvanın resmedildiği sevimili bir şeyler takmak ister miydin?
KyuHyun: olabilir,maske de takabilirim. Çok şey yapamayacağım için, kız arkadaşımla lunaparka gitmek eğlenceli olurdu diye düşünüyorum.


NYLON: son bir şey. Hayatta başarmak istediğin?
KyuHyun: İşimle ilgili, şarkıcı olarak başladım, daha sonra müzikal oyuncusu olarak kabul edildikten sonra buna daha fazla odaklanmak istiyorum. Show’a gelince, yeni olmama rağmen sıkı çalışmaya devam edeceğim. Zor olsa da gelecekte çok yönlü bir sanatçı olacağım. Bir alanda başarılı olabilmek zor, ben ise aynı anda birçok şey yapıyorum bu daha da zor. Ben – kendi yeteneklerini kullanarak sıkı çalışmayı seven biriyim. Aslında, hiç şarkıcı ve dansçı olacağımı hayal bile etmezdim. Ama şimdi tam onunla uğraşıyorum.  O yüzden engelleri aşmak ve herşeyi denemek istiyorum.



NYLON: Şahsen?
KyuHyun: Şahsen? Şahsen sahip olmak istediğim şeyi mi soruyorsunuz? Örneğin, kız arkadaşı gibi mi? Hmm,kendim için özel olarak istediğim şey, yaşlandığımda acele etmeden rahat bir şekilde seyahat etme. Bu muydu? Dinlendirici bir hayat geçirmek istiyorum. Tatillerim oluyor ama, iş nedeniyle hep bir yerlere yetişmeye çalışarak koşturduğum için daha rahat bir hayat yaşamak istiyorum.

NYLON: arkadaşlarımın arasında 2 kişi var, 1 sene içinde 5 okyanus ve 6 kıtayı, yani tüm dünyayı dolaştılar. Bunlar evliliği düşünmüyorlardı bile. Ama dünyayı dolaştıktan sonra evlenmek gerekir dediler. Sebebini sorduğumda ise”o kadar güzel yerler var ki, bakarken gözlerinden yaşlar dökülmeye başlayacakmış gibi hissediyorsun…böyle anları sevdiğim kişiyle paylaşmak isterdim. Sevdiğim kişiye o yerleri göstermek isterdim” dediler.
KyuHyun: 4 senedir yılda 1 kez tatile çıkıyorum. 1 hafta 10 gün kadar. İlk tatilimde Japonya’ya gittim 5gün 4 geceliğine. Bir sonraki tatilimde İtalya’ya gittim. Orada 5 gece tek başıma, 5 gece de üyelerle geçirdim. Ondan sonra İspanya’ya gittim. Hiç zamanım olmadığından dünyayı görmek istedim. Tabii ki tek başıma olduğum anki duygularım, onları sevdiğim kişi ile paylaşmak istedim.

NYLON: Radio Star bittiğide konuklara resmi sorular soruyorsunuz. değil mi?  Sizin için Super Junior nedir?
KyuHyun: Super Junior – bu…benim için bir yuva gibi. Ben tek başıma kendi proğramım üzerinde çalışır, müzikallerde oynarken bile diğer üyeler de sıkı bir şekilde kendi işleri üzerinde çalışmaya devam ediyorlar. Bu yüzden istediğimde dönebileceğim bir yuva – bu Super Junior. Herkes kendi programıyla uğraşıyor ve bir araya geldiğimizde, biz güçlerle dolup taştığımızı gösteriyoruz – bu da Super Junior’dur. Benim için Super Junior – Bir yuva!


Çeviri: SuJuTR Çeviri Ekibi / D_Q
Kaynak: chiodings

*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır. 

Warning: Unauthorized use and/or duplication of the content provided on http://sujutr.blogspot.com/ is strictly prohibited.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!