Ara Bul...
Thursday, October 31, 2013

Sukira Kangin&Heechul Kesit

Sukira(SKR) Heechul & Kangin
Kangin ve Heechul Siwon’un SJ chatroomdan radyo için bir fotoğrafını gönderdiğini söyledi. HC: Neden yüzünün fotoğrafını gönderdiğini bilmiyorum. 

Konuk: Kangin abinin bir yaşlıya göre bunu iyi yaptığını duydum.
Heechul: Bu yüzden buna bir “söylenti” deniyor.
Kangin: Lütfen bora camı(ekran) kapatalım. / ayağa kalkıp eline bir su şişesi alıyor/ 
Heechul: /çığlık…/

Heechul: Neden yüzümü ekrandan çıkardınız? Lütfen beni daha iyi gösterin.
Konuk:  Heechul-ssi yayın yaparken bile ekranı mı kontrol ediyorsun?
Heechul: Tabi ki. Senaryoya değil, kendime bakarım.
Kangin: Söylemek istediği her şeyi söyledi.

Kangin: Ryeowook gerçekten korkutucu bir çocuk. Üyeler bir şeyler yaparken, Ryeowook sessizce oturup telefonuyla ilgileniyor oluyor. Sonra birden “Hyung hyung!! Bunu radyoda anlatabilir miyim?” diye soruyor ve gidip radyoda anlatıyor. Gerçekten çok korkutucu.

Heechul Ryeowook’un ramen yapmada çok kötü olduğunu söyledi ㅋㅋ 

Kangin: Heechul sadece acıktığında “Kangin-ah~” diye seslenir.
Kangin: Eğer size taş-kağıt-makasta kazanmak için şanslı olduğunuzu söylüyorsa, kendisinin kazanacağını düşünüyordur. HC: Hadi deneyin. Beige vs Kangin (Kangin kaybederㅋㅋ)

Heechul: Masada para bırakmıştım. Kangin-ssi ve Donghae-sshi… Paralar bir bir ortadan kayboldu.

Heechul: Nasıl kızlardan hoşlanırsınız? Akşam yemeği teklifini senden önce yapan birisi mi yoksa itme-çekme tarzı olan birisi mi?
Kangin: Dürüst olmak gerekirse yemek teklifini ilk o yaparsa “ Benden bir şeyler istiyor” diye düşünürüm. Eğer beni itip-çekerse “Benden hoşlanmıyor mu?” diye düşünürüm.
Heechul: Onun tarzı kendini adayan kızlar.
Kangin: 2AM’den  Even If I Die ve  I Can’t Let You Go dinleyelim ve mesajları okumaya geri dönelim.
Heechul: Ah eğer ölürse onu bırakmayacaksın( şarkıların isimleriyle söz oyunu yapıyor)

Kangin: Zor anlar yaşadım. (İnsanlar sokakta reklam kağıdı verdiklerinde, onları reddetmesinden bahsediyor) Çoğu zaman, büyükanneler veriyor. Bu yüzden tamamını alıyordum.
Heechul: O çok sıcak kalpli bir çocuk, görünüşünün aksineㅋㅋ
Kangin: ..ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Heechul: Donghae-ssi uzun konuşmalar yapamaz.
Kangin: Bunun nedeni çok fazla konuşma pratiği yapmaması.
Konuk: Fakat bu günlerde eğlence programlarında iyi konuşuyor gibi görünüyor!
Heechul: Daha iyi gibi fakat onunla konuşma yapmaya devam ederlerse, ağlayacaktır.

Konuk: Kangin-ssi sık sık hoobaeleriyle(küçükleri) yemek yiyor.
Kangin: Ah ben onlarla yemek yemek için dışarı çıkmıyorum. Eğer onları çalıştırmışsam, kendiminkini öderken onların yemeklerini de ödüyorum.

Kangin yakın zamanda bir beyzbol maçı için kaydolmuş. Birçok nickname denemiş ama işe yarar bir tane bulamamış. Sonunda “Kangin Takımı”nı kullanmış. 
Kaynak: www.sup3rjunior.com 


0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!