Ara Bul...
Wednesday, June 05, 2013

30.05.13 Sukira (KTR) Anlatımı




Ryeowook ''Dün yurda döndüğümde kapının önünde boş tabakta TtangSooYook gördüm.Gördüm ve şaşırdım.Ve boş bir tabak Jajangmyeon değildi.Ve ben radyodan döndükten sonra yurtta kimse de yoktu.Ben olmadan lezzetli şeyler yedikleri için üzgün hissettim.

Ryeowook ''Exo üyeleri dışarıda... ve ilk defa tüm üyeleri ile çıkacaklar...o yüzden bence biraz gerginler şu anda ve ben de öyleyim''

Henry: ''gevçek ağızlı''?
Ryeowook: Yani sır tutamama ve yayma anlamında.
Henry:Anladım. ''Sıkı ağız'' da var mı?
Ryeowook: Evet!
Henry: Ah~
Ryeo:Ben, Ryeowook ağabeyin gibi.
Henry:....Ryeowook ağabeyim gibi...ah...
Ryeo:kkkkk Biz SJ üyeleri...hepimiz....sıkı ağızlıyız? Sanırım?
Henry:Bence de
Ryeo:Öyleyiz ama konuşmayı da severiz
Henry:Biz çok yakın arkadaşlarız
Ryeo:Kendi aramızda gevçek ağızlıyız.Bir şey oldu mu hepimiz ''N'oldu?'' şeklindeyiz
(ama SJ dışında bir şey oldu mu sıkı ağızlılar)

Ryeo: ''Bir şarkı daha dinledikten sonra döneceğiz.... Şu anda Exo üyeleri stüdyoda ve (gülüyor)
Dışarıdan: (gülüşümeler)
Ryeo:Şşşş.... Baekhyun-şi sessiz ol lütfen-kkkkk

Suho gergindi geçen gece geç saate kadar Ryeowook'a mesaj atıyordu.''Ne yapsaydım ağabey?''

Exo Super Junior prova yaparken prova yapmak zorunda kalmış.Supr Junior üyeleri Exo'nun dansını izlemiş ve bir şey söyleyememişler (Exo çok iyi dans ettiği için)

Ryeowook sonra her bir üyenin telefonunu kontrol etti görevi yerine getirmişler mi diye(yani Sukira uygulamasını indirmişler mi diye)

Tao yükleyememiş çünkü şarjı yokmuş
Lay de indirmemiş
Tek ayak cezası(?) aldılar 
Mesajı Exo tarafından okunan herkes hediye alacaktı Lay ve Tao'nun okdukları hariç
Lay ''Ama ağabey menejer ağabey ilk yayın olduğu için telefonlarımızı götürmemeizi söyledi''

Ryeowook ''Exo'nun teaserlarını izledim...ve şok oldum...kk onların üstüyüom o yüzden....güldüm.Ama çok havalıydı.Klip de bugün yayınlandı değil mi?''

Exo ''Evet''
Ryeo ''Çok havalı, şu an online olanlar izlemeli''

Ryeo: ''Bir mesaj okumak istiyorum ama çok hızlı akıyor.Kekeke.''

Luhan ''Ördek sesi taklidi yapacağım'' Ryeo:''Aaa ben ördek yemeğini çok severim ne olacak! Kekeke''

*Site ve blogdan alıntı yapmak ve yazıyı çıkarmak yasaktır
Translation/İngilizce'ye Çeviren: NKSubs

Türkçe Çeviri: sujutr çeviri ekibi

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!