Ara Bul...
Wednesday, June 05, 2013

Leeteuk HIM Askeriye Dergisi Söyleşisi




*Resim HIM dergisi Haziran sayısındandır.

Eğitim merkezinde, ''Çekim Kralı'' olmamdan ötürü bir ödül aldım ve ordudan 4 gece 5 gün gezi izni aldım ve o zamandan beri, dışarı çıkamadım.Açıkçası,gezi için dışarı çıktığımda Super Junior üyeleri ile bir seyahate çıkma konusunda düşüncelerim vardı ama Güney Amerika konserlerine gitmekle meşgullerdi.Bunun tam ortasında hüzne boğuldum  ve başka da yapacak bir şeyim yoktu ben de saunaya gittim,evde oturdum ve dışarda takıldım.Ah,son gün Yesung ile buluşup eğlendim.Yaklaşan askerliği sebebiyle Yesung Güney Amerika'ya gidemedi.Kendisine verdiğim tavsiyeler var mıydı? Yesung kamu hizmeti verecek.... İşe gitmesini ve işi iyi bırakmasını söyledim ve ayrıca iyi bir şekilde sabır göstermesini de. (gülüyor)

...


Yeni eğitime giren askerlere tavsiyede bulunmasını istedik.

(Park Jungsu) ''Ben mi? Haha... Benim ''zayıf'' bir görünümüm vardı ama askeriyeye geldikten sonra vücudum çok daha iyi bir hal aldı.Askerlikten korkanlar olabilir ama  bence ''Leeteuk yapabliyorsa ben de yapabilirim'' diye düşünürerse daha rahat hissedeceklerdir.

Translation by/İngilizceye Çeviren: Youngwoonjungsu Nksubs ‏@NKSubs

Bu metin sup3rjunior.com aracılığıyla sujutr çeviri ekibince çevrilmiştir.Hiçbir şekilde alıntı yapılmasına ve blog/siteden çıkarılmasına izin yoktur.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!