Ara Bul...
Thursday, March 21, 2013

Super Junior 21 Mart'ta Line Chat sırasında SS5 ile ilgli ipuçları verdi!!




Kyuhyun en iyi görünüş sırasında ilk 3’te olduğunda ısrar etti.

Shindong: 5 yıldır bir ilişkim var. O kadar da heyecanlanacak birşey değil. Ne yapayım?
Ryeowook: Ayrıl o zaman.

Sungmin: Konserle ilgili söyleyecek pek bir şey yok. Her zaman konser günü yağmur yağar.

Ryeowook’a saati sordular ve kolunda saat olmamasına rağmen koluna baktı. Buna gülen tek kişi Donghae oldu.

Donghae’nin solo performansı olacak. Henry , bu solo performans için Donghae’ye yardım etmiş.

Eunhyuk dedi ki: Güney Amerika’dan sonra gerçekten hiç gitmediğimiz başka bir ülkeye gidip Super Show 5’i gerçek bir dünya turuna dönüştürmek istiyoruz. (Tabii ki Türkiye değil yine. Neresi acaba?) 

Kangin: “Leeteuk abi 1 Temmuz 1983’de gökyüzünden bir melek düştüğü için (Kendi doğumundan bahsediyor) göklerin ağladığını söylüyor.
Kyuhyun: Ben araştırdım. O gün yağmur yağmamış.

Soru: “Ryeowook bir keresinde, biz Suju olarak her şeyi yapabiliriz ama dağılamayız” demişsin doğru mu?”
Ryeowook: Ben hatırlamıyorum.
Üyeler: Uykunda konuşuyorsun sanırım.

Bütün üyeler, söz konusu ilişkiler olduğunda Ryeoeeok’un kötü adam imajına sahip olduğunu söyledi.

Eunhyuk, Donghae’ye neden müzikali izlemeye geldiğinde müzikal sırasında uyuyakaldığını sordu.

Kyuhyun Guangzhou konserinde ayakkabısını çıkarttığından bahsetti. Yesung tam o sırada, ayakkabısını çıkarınca Ryeowook ile aynı boya geldiğini söyledi.

Hyuk: Siwon pek çok sürpriz hazırladı. Sanırım daha çirkin karşınıza çıkacak.
Donghae: İmkansız
Hyuk: O zaman belki ben daha yakışıklı olarak karşınıza çıkarım.

****Yazıyı siteden/blogdan çıkarmak kesinlikle yasaktır***

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!