Ara Bul...
Tuesday, March 26, 2013

26.03.13 Sukira (KTR)'dan Notlar





*Resim temsilidir.


YAZIYI BLOGDAN ÇIKARMAK YA-SAK-TIR!!!!

Sungmin: Başarıya ulaştığını ne zaman hissettin?
Ryeowook:Bu sefer...Super Show'u yaptığımızda.

Wook:Yakında dünya turuna çıkıyoruz.. Çok iyi iş çıkaracağımızı hissettim.
Sungmin: Bir dahakine Güney Amerika'ya gidiyoruz. Gideceğiz ve iyi iş çıkaracağız!

Ryeowook:Bir sürü üyemiz ve doğum günü olduğundan,doğum günlerinde birbirimize hediye almama kararı aldık.ama bir keresinde Donghae-şi'nin Eunhyuk-şi'ye doğum günü dolayısıyla pahalı bir saat hediye ettiğini gördüm ve kendimi gerçek manda aldatılmış hissettim
Sungmin: Lee Dongahe, bunu yapamazsın!
Ryeowook:Yakın arkadaş olduklarını biliyorum ama... ''Ya ben?'' diye düşündüm
Sungmin: Doğru!... ama bend e yaptım aynısını
Ryeowook:kime? Eunhyuk'a mı?
Sungmin:Evet doğum gününde...
Ryeowook:Çulsuz mu görünüyor? da onun için mi herkes onunla ilgilenme gereği duyuyor?
Ben de sık sık kendisiyle ilgilenirim...
Sungmin: Ben de ..keke

Sungmin son zamanlarda Ryeowook'un gülüşünün 'fwahahahahah'' şeklinde değiştiğini ve aptalca olduğunu söyledi keke Ryeowook bunu ''Uwahahah''dan sona değiştirdiğini söyledi çünkü yüksek sesle kahkaha atınca boğazı acıyormuş.

Beige bugünlerde cildinin kuru olduğunu söyledi ve Sungmin de ''Ciddi misin? Benim cildim niye bu kadar nemli o zaman?'' dedi kekekeke

Sungmin: Çapraz kıyafetler ve topuklu ayakkabı giydik bu seferki konserde...bacaklarınız bayağı ağrıyor...ama bir o kadar da uzun görünüyor...ve daha güzel görünüyorsun

Sungmin kendi güzelliğinden kendisinin bile ne kadar şaşkınlığa uğradığını söyledi kekeke

4 üye alçak topuklu ayakkabı giymiş onlar da 8-9 cm'miş.Sungmin performansı için 13-14 cm'lik bir topuklu ayakkabı giydiğini söyledi.

Sungmin:''Bir daha asla giymek falan istemiyorum...bi' dakka.Dünya turumuz vardı değil mi...Öldüm ben''

Sungmin bu aralar üyelerin acayip derecede belgesel izlediğini söyledi.

Sungmin bugünlerde çocuk nasıl yetiştirilir merak ediyormuş.
Sungmin:Bir çocuk yetiştirebileceğimi sanmıyorum...
Ryeowook:Ben kötü bir çocuktum kekeke...

Ryewook:Babam iyi içiciydi ama bu günlerde içkiyi bıraktı.Artık vücuduna zor geliyormuş

Ryeowook: Donghae-şi ve ben TV izliyorduk.TV'deki komik bir şeye güldü.Ben kaçırdım tabi çünkü o arada başka bir şey düşünüyordum o yüzden neye gülüyorsun diye sordum.O da ''Ne biliyim'' dedi.

Sungmin:SS1'de 4 zor şarkıyı bir kerede söylüyorduk.Şimdi ancak bir kerede 3 şarkı söyleyebiliyoruz.Söylediğinden daha fazla nefes alıyorsun.

Sungmin kızlar ona oppa deyince sevidniğini söyledi.Ryeowook oppa ve hyung'u duymaktan keyif aldığını belirtti.

Ryeowook/Sungmin ikisi de diz kapaklarında yara olduğunu söyledi.SS5'de diz üstü oturduklarından olmuş hep.

Ryeowook:Sahnede performans sergiliyorsak normalde olduğu gibi sert yaparız.Ama prova sırasında, dizlerimizin üstüne hafifçe çöktük.

Sungmin: Yaz olsa dahi ancak ılık bir suyla banyo yaparsam rahatlıyorum.

Ryeowook anne-babasının hala çok kavga ettiğini söyledi kekekeke ama bunu tatlı buluyormuş keke

Konuk: Yaşlı olduğumdan ''ılık banyoda'' ılıklığı hissetmiyorum bile.ancak sıcak banyoda sıcaklığı hissediyorum
Sungmin:Evet
Ryewook: Ya soğuk duşta sıcağı hissedersen?
Sungmin:O zaman hastaneye gitmen gerekir.

Kaynak:NKSubs
hared at sup3rjunior.com by myblacksmile101
Türkçe Çeviri: sujutr çeviri ekibi

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!