Ara Bul...
Monday, January 28, 2013
Monday, January 28, 2013

Türk Hayranın Eunhyuk ile Amsterdam Karşılaşması [Fan Acc/Hayran Anlatımı]


Veee işte müthiş ve yaşanmış bir hikaye sizlerle ! Eunhyuk Amsterdam'daydı biliyorsunuz.Bir Türk hayran onu gökte ararken yerde buldu ve o anları,o karşılaşmayı bizimle paylaştı! İşte Selma ve Eunhyuk karşılaşması !

Bir de imzasının resmini yolladılar ^^ Keyifli okumalar !


***

12:44 Telefon sesi ile uyandım.. Ayşe arkadaşım aramış, sonra whatdapp'ıma baktım birde ne görüyüm? Eunhyuk bir foto paylaşmış.. I amsterdam fotosu.. Bana haber ediyorlar.. Bu arada teşekkürler canlarım (Nurdan, Ayşe Hicran..) siz olmasanız yazmasaydınız, aramasaydınız ben uyumaya devam edicektim !!  

Hemen kalktım yatağımdan, lavaboya gitmek için, baktım evde kimse yok.. Hemen hazırlandım, makyaj vesaire vesaire.. Kahvaltımı bile yapmadan düştüm yollara, aradım taradım etrafı, heryere baktım ama yılmadım devam ettim.. 
Bi baktım saate saat 16:00 civarları, telefonumu kontrol ettim twitter'e baktım, Eunhyuk'un sayfasını yeniledim habire belki birşeyler yazmıştır diye.. Kafamı bi kaldırdım.. DARADADAAAAM.. Eunhyuk tam karşımda telefonu ile uğraşıyor.. Bi kaç saniye daha kafamı kaldırmasa idim, yanımdan geçip gidicekti.. Durdum bi kaç saniye yürüyemeden, bana doğru geliyor, tam yanımdan geçip giderken kendime geldim.. Ve Hi Eunhyuk oppa! I'm your fan, dedim.. Şaşırdı birşey diyemedi sonra oh! Hi dedi.. Ne diceğimi bilemedim, sonra "Can you please sign for me?" Dedim.. Titriyordum. Yes felan demişti sanırım.. Hatırlıyamadım okadar heyecanlıydım ki.. (Bu arada cadde'nin ortasında idik.) sonra etrafa baktı. Duvar köşesini gösterdi bi mağazanın önünü yani.. Come dedi orayı gösterdi.. Gittik, çandamdan defterimi, kalemliğimi çıkardım (Resmen tir tir titriyordum.) gülümsedi  sorry dedim.. Sonuçta, gezmesinden alı koyuyordum.. İmzasını attı, thank you dedim.. Başka ELF'ler geldi.. Onlarada imzasını verdi.. Bu arada halen şaşkın, öbür ELF albümünü çıkarıp vermişti imzasını atsın diye.. "Wooow" dedi.. Okadar şaşkın dı yani Amsterdam'dada hayranları olduklarını.. Herneyse işte, imzamızı aldık teşekkür ettik.. Ve ben dedim ki, Can you please say happy birthday to Lee Donghae oppa for me?" Oda okay dedi.. Güldü  (bu arada bol bol güldü şaşkın şaşkın ağzı hiç kapanmadı  ) ve, gitti.. Sonra biz öbür ELF'lerle kaldık.. Rahatsız etmiyelim dedik ve peşinden gitmedik, sonra karar değiştirdik gidelim dedik.. Ama maalesef gözden uzaklaştı... Ve ben onu şimdiden çok özledim  

Umarım herkes bu duyguları tadar.. 

Sevgilerimle, 

Selma Zengin @SZNGN



***

ENGLISH TRANSLATION









**İngilizce çeviri için Henice'e, yazıyı ulaştıran Nurdan Çakır'a ve tabii ki Hayran Anlatımı'nı yazan Selma Zengin'e çok teşekkürler.

Edit büdüt:Arkadaşlar sakın ha sakın yazımızı forumdan çıkarmayın.Emeğimize saygı gösterin.Teşekkürler.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!