Ara Bul...
Monday, January 28, 2013

28.01.13 Sukira (Kiss The Radio) Sungmin


*Resim temsilidir.

Sungmin ''Kyu ve ben oda arkadaşıyız.Yanımda hep oyun oynar''

Min: Erkekleri bilmem ama bence bayanlar yalnız akşam yemeği yemekte hoşlanmaz.Aslında ben de öyleyimdir ^^; GEnelde çok hızlı yemek yesem de biriyle yediğim zaman yavaş yerim ve karşımdaki insana dikkatimi veririm...Bence bu tarz bir dikkat gerçekten öenm teşkil ediyor.^^

Min:Kyu ve ben oda arkadaşıyız.Yanımda hep oyun oynar, ben uyusam da uyumasam da.Ama yaptığı gürültüler beni bir kez bile uyandırmaz.

Min:Bizim yurt müthiş. *gülüyor* işi gece geç bitirsek de yien de ''daha yeterince eğlenmedik..'' diye düşünürüz, o yüzden uyumaya gitmeyiz, oyun oynarız.*gülüyor* Risk içeren (kumar tarzı) oyunlar ya da futbol oyunları oynarız...Ve futbol oyunları oynadığımız günler,hep kendimi futbol oynuyormuş gibi rüyalar görürdüm *gülüyor*
Genelde pek futbol oyunları oynamasam da öyle rüyalar görürdüm.^^;

Konuk: Öyle zamanlarda tam ortasında uyanır mıydın hiç?

Min:Ben öyle biri değilim! Şimdi başka,ama önceden Kyuhyun ve ben oda arkadaşıydık.Yanımda oyun oynar ve oynadığı oyuna tepki verirdi, uyusam da uyumasam da! Hep starcraft oyanr.Ama ne zaman ses yaparsa yapsın bir kez bile uyanmam ve sesli sesli uyumaya devam ederim *gülüyor*

Japoncaya Çeviren:Rin (rinpachi1031)
İngilizceye Çeviren: Natz (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ ‏ (kyuminupdates)
Türkçeye Çeviren : sujutr.com çeviri ekibi

Sungmin:Günler sonra ilk kez DJ'lik yapıyorumRyewook-şi neden yok ki? Eh bugün yalnız olacağım.Ama Ryeowook-şi yarın,sonunda,burada olacak.

Sungmin:Kıyafetlere pek ilgim yoktur.Satın almam.

Konuk: Havalı giyinmek istemez misin ? Ama çok da yakışıklı bir yüzün var.Lütfen bu yüze iyi bak!!

Japoncaya çeviren: sara (saran0811)
İngilizceye Çeviren: Cheryl (zayncher)
Türkçeye Çeviren:sujutr.com çeviri ekibi

Bu metin sup3rjunor.com'daki metinden çevrilmiştir. Orjinal metin için tıklayınız.

ELF'lerle görüş alışverişi ve yorumlaşmak için tıklayınız.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!