Ara Bul...
Friday, February 14, 2014
Friday, February 14, 2014

Heechul ‘Frozen’ Animasyon Filminin Ünlüler Arasındaki Popülaritesinden Bahsediyor

Heechul ‘Frozen’ Animasyon Filminin Ünlüler Arasındaki Popülaritesinden Bahsediyor
JTBC’nin ‘Ssul Jeon’ programının 13 Şubat’taki bölümünde bahsedilen konulardan birinin, Kore’de son derce iyi gişe hasılatı elde eden ve şarkısı “Let It Go”nun farklı şarkıcılar tarafında sayısız defa coverlandığı film ‘Frozen’ın konuşulması çok da sürpriz olmadı.
Choi Hee : Filmi 4D olarak iki kez izledim ve ‘Let It Go’nun geldiği kısım gözlerimi yaşarttı. 
Heechul : Ben filmi Sulli ile birlikte izledim ve neden hiç kavga olmadığını merak ettim. Kötü cani bir adam bile yok.” ded. Sulli de ağladı mı sorusuna ise, “Choi Hee’nin etkilendiği kısımda Sulli de etkilendi. Şimdi telefonuma baktığımda, çoğu ünlünün profil resminin Elsa olduğunu görüyorum.



Cr: allkpop.com
Çeviri: Sky Sailor



*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır. 


Warning: Unauthorized use and/or duplication of the content provided on http://sujutr.blogspot.com/ is strictly prohibited.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!