Ara Bul...
Monday, January 28, 2013

Kyuhyun Girls' Generation'dan İdeal Tipine En Yakın Kişi Olarak Seohyun'u Seçti


Kyuhyun Girls' Generation'danİdeal Tipine En Yakın Kişi Olarak Seohyun'u Seçti

[Tarih:130123]

Kyuhyun Radio Star programında Girls' Generation'dan Seohyun'un neden ideal tipine en yakın kişi olduğunu açıkladı.

Programda, sunucular Girls' Generation kızlarına çıkış yapalı kaç yıl olduğunu sordu ve kızlar da 5 ya da 6 yıl olduğunu söyledi.Sunucular ''Girls' Generation çıkalı 5-6 yıl oluyor.Şu ana kadar, nasıl yakalanmadan biriyle çıkacağınızı bilmiyor musunuz?'' diye sordu Hyoyeon da hemen ''Bunu Kyuhyun oppadan öğrenmek istiyoruz'' diye cevap verdi. Bu Kyuhyun'un utanmasına sebep oldu ve ''Şu ana kadar, hiç kimseyle çıkmadım'' dedi.Sunucular da kızlara ''Bütün kızlar burada toplandığına göre, hangi üye Kyuhyun ile çıktı'' diye sordu. Jessica hemen Seohyun'u işaret ettı ve Hyoyeon ''Dedikoduları Kyuhyun mu çıkardı?'' dedi.

Kızlar Kyuhyun'a ''Seohyun'dan hoşlanıyorsun değil mi?'' diyerek takıldılar Sunucu Yoon Jong shin de hikayeyi paylaşarak ''Bir keseresinde Kyuhyun'u sarhoş yakaladım ve ona ideal tipinin kim olduğunu sordum o da geveleyerek 'ah Seohyun...'' dedi'' dedi.Kyuhyun daha da utandı ve hemen ''Asılsız şeyler söyleme!'' dedi.

Diğer üyeler de skinshipleri skandalını gündeme getirerek ''Skinship bile yaptılar'' dedi ve ''Kyuhyun'sa, Seohyun'u veririz gider'' dediler.Bahsettikleri skinship olayı 2011'de NY'da yapılan Madison Square'deki SMTOWN'da gerçekleşmişti.

Skinship olayı sahneden gerçekleşmişti ve Seohyun da şöyle açıkladı ''Kyuhyun sadece yakın bir oppam'' dedi Kyuhyun da şöyle açıklık getirdi ''Tüm Girls' Generation üyeleri benim kardeşim ve onları asla kadın olarak görmedim.Aynı şirkette olduğumuz için hep birini seçmemiz gerektiği söylendi.Hepsinin içinden ideal tipime en yakın olarak Seohyun'u seçtim''  

Kaynak:allkpop
Çeviri:sujutr.com çeviri ekibi

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!