Ara Bul...
Tuesday, January 29, 2013

MORE Dergisi Mart Sayısı K.R.Y Söyleşisi




MORE Mart Sayısı 2013 <Yesung'la Söyleşi> Kısım 1

****YAZIYI BLOG VE sujutr.com SİTESİNDEN ÇIKARMAK YASAKTIR****

Modayla ilgili kendine özgü tercihin nedir?

Muhabir: Kızıl,Sarı ve pembe..... moda dehası Yesung hayranlarını cesur saç rengi değişiklikleriyle eğlendiriyor.

Coşkuyla çekim yaparken More'un moda sayfalarına bakıyordu.

Yesung:Modaya bayılırım.Belki de bir keresinde babamın bir moda markası işine girmesindendir.
Yine de benim istikrarlı bir tarzım yok.Ama birçok tarzdan hoşlanma eğilimim var, günün havasına göre değişiyor.
Bir noktaya dikkat çekecek olursam, çok aşırı moda olan birşeyi ya da belirli bir tarzın kovalamayı da sevmem .

Muhabir: Kadınlar için bir tarz oluşturacak olsan nasıl şeyler üretirdin?

Yesung:Kendim için sıradışı olan tarzları severim, diğer yandan kadınların sade tarzda olması tercihimdir.
Saçları hafif kahverengi ya da sadece siyah olmalı.
Makyajı doğal olmalı hatta eye-line bile olmamalı.
Bana 'İlk aşkı' hatırlatan beyaz bir bluzle sade bir saç&makyaj kombinasyonu sizce nasıl?

Favori filmlerin çekim yerlerini arıyor

''Yesung''un adının anlamı ''artistik ses'' hobisi olan  film izlemekse Super Junior'ın lider vokalinin telaffuzunu geliştirmek için kullandığı bir yöntem.

Yesung:Japonca filmleri de çok sık izlerim, özellikle ''Ima aini yukimasu''yu çok severim.Nerede çekildiğini araştırıyordum ve sonunda geçen sene çekildiği yeri ziyaret ettim!! Filmin çekildiği ayçiçeği tarlasını ve mağarayı gördüğüm için çok mutluydum.Daha geniş bir zamanda tekrar orayı ziyaret etmek istiyorum.

Yesung neredeyse tüm soruları tereddütsüzce cevapladı ama beklenmedik şekilde sadece bir soruyu,albenisi iligili olan soruyu yanıtlamakta güçlük çekti.

Yesung: KRY üyelerinden bahsedecek olursam, Kyuhyun her zaman ortam adamıdır,o yüzden onunla hiç sıkılmam.Ryewook çok naziktir.Ve  erkeksi Ryewook bazen bana tatlı yanını gösterir.
Ama bana albenim hakkında soru sorulduğunda...Nasıl cevaplayacağımı bilemiyorum. Böyle ''Bu benim albeni mi? Mm hayır.Bu da mı?'' diye hissederim ve kendime sorarım.Belki de benim cevaplamam için çok zor bir soru.Genelde ballad şarkılar seslendiriyoruz, o yüzden SJ'nun dans grubu imajından farklı olarak çekici yönünü gösterebiliyoruz.Kendi hayranlarıma da tabi.Haha

Yesung:SJ'nun birçok üyesi var, ama yurt dışına çıktığımızda bazen KRY doğal olarak üçlü oluyor.O zamanlarda Ryewook birden farkına varıp şöyle diyor ''Şimdi K.R.Y olduk'' KRY özel bir alt grup.

***Devam edecektir***

ELF'çesi için buaraya! 

English Translation/İngilizce Çeviri: @FORWOON
Türkçe Çeviri:sujutr.com çeviri ekibi
Original text taken from sup3rjunior.com

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!