Ara Bul...
Friday, January 17, 2014

[15.01.14] MBC ShimShimTapa - Yunho - Siwon Telefon Konuşması

Click Here for English



Yunho: Vucudunda kendine en güvenmeni sağlayan kısım, en sevdiğin kısım! karın...

Siwon: Karın kasları mı?

Shindong: Doğru!

SD: Hattaki kim? 

SW: Shindong'un rakibi

SD: Rakibim mi?

SW: Evet senin görsel rakibin 

SD: Siwon-şi sence neden başarısız oldun?

SW:  Kendisini pek iyi tanımam

SD: Haha

SW: Ayrı yerlere sürüklendik

SD:Yunho'nun verdiği ipuçlarındna birisi 'daha önce söylediğin bir şarkı'ydı, cevap SPY'dı.

SW: Bunu... Nasıl tahmin edeyim Allah aşkın?!

SH: Daha önce söylediğin bir şarkı...Bir sürü albümün var!

SST (SW başarısız olduğu için dinleyiciler hediye kazanamayacak)

SW: Kötü hissettim

YH: Sen öde o zaman

SD: Siwon-şi o zaman ödüllerin parasını kendi cebinden öde

SW: Peki...

SD: Ciddi misin?

SW: Aigoo, kendi cebimden öderim

YH: Tabii ki

SD: Gerçekten mi????? Vaa kesinlikle çok zengin, zengin adamın hali başka oluyor.

SW: Evet ama masrafların ödemesi için Yunho'ya gidin

SD: İki taraf da yrı yarıya ödese?

YH: Bana uyar

SW: İyi fikir, SJ'nun şirket kartını ve TVXQ'nun şirket kartını kullan.

SD: Ne diyorsun, niye SJ'nun şirket kartını kullanıyormuş, Siwon'un şirket kartını kullansın.

SW: Tamam anladım.

SD: Hahahaha....

SD: Siwon-şi, nerdesin?

SW: Şimdi eve geldim.

SD: Tuvaletteymişsin gibi geliyor sesin, kendini mi rahatlatıyorsun? 

SW: Hayır hayır...

SD: Bugün ne yaptın?

SW: Kız kardeşmle spor salonuna gittim.

SD: Kardeşinle mi vücut çalışıyorsunuz?

SW: Evet kardeşim öyle istiyor.

SD: Kardeşin kas mı istiyor?

SD: Kız kardeşim..Başta 10 mekik bile çekemez.

SD: Siwon, dinlemek istediğin bir şarkı var mı?

SW: Şarkı mı seçeyim? Tamam...

SD: Ne istiyorsun? Söyle.

SW: TVXQ'dan Something

SD: Üzgünüm onu çoktan çaldık.

SW: Hadi ya.

SD:Sana bir hak daha

SW: Bir kere daha mı? o zaman SJ'dan SPY olsun

SD: Üzgünüm şu anda zamanımız yok.Üzgünüm Siwon, ilk kısım şu anda sona eriyor.

SW: ah.. Yılın başında baa böyle bir davranış..bunu bana yapamazsın

SD: İyi vücut çalışması sana ve Mutlu yıllar!

SW: Size de mutlu yıllar.

SD: Konuşmayı kes kapatıyorum....

Kaynak: Mikolah @Luv_Opera
Türkçe Çeviri: sujutr

*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!