Ara Bul...
Monday, February 03, 2014
Monday, February 03, 2014

Sukira (KTR) Ryeowook [Kesitler ]

RW: Suju üyelerinin hepsi neredeyse 30 oldu…
Konuk: Erken evlenecekmişsin gibi duruyor.
RW: çok erken değil…35lerde olabilir
Konuk: Daha erkeksi olduğun zaman
RW: Öyle…Bizim pek çok ELF….ㅋㅋㅋㅋ ben ELF ile evlenmek istiyorum~~~

'Secret' grubunun üyesi tek çocuk olduğunu o yüzden gelecekte çok çocuk sahibi olmak istediğini söyledi. 

RW: ben de tek çocuğum~ kalbimdeki yer kadar çocuğum olabilseydi, bir Super Junior edinmek isterdim ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



RW: Henry hakkında konuşacak olursak… burada bunun hakkında konuşup kouşamayacağım hakkında emin değilim… ilk başta 100den fazla şarkı yazdı. Onların üzerinde birlikte çalışmalar yapılarak şimdi bazıları bizim albümümüzde kaydediliyor. İnanılmaz biri olduğunu düşünüyorum…yayına aceleyle gelirken şarkı yazmam gerektiğini düşünüyorum, Henry ise bunu özenle yapıyor. Sadece yapması gereken şeyi yapıyor. Çaldığı zaman bütün gücünü ona veriyor….zevk alarak…havalı olduğunu düşünüyorum. Sık sık bana “bunu ben yaptım^^” diyerek yaptığı çalışmaları gösteriyor. Çok da iyi olmayan şarkılar da var ㅋㅋㅋ Ama, tabii ki, güzel şarkılar da az değil.



cr.SJ_Rus .sujutown
D_Q @sujutr 

*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır. 

Warning: Unauthorized use and/or duplication of the content provided on http://sujutr.blogspot.com/ is strictly prohibited.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!