Ara Bul...
Monday, January 27, 2014
Monday, January 27, 2014

25.01.2014 Yesung Mouse Rabbit (Hayran Anlatımı)

Yesung’a “Yarın tekrar geleceğim” dedim(aslında sadece bugün gelebileceğim halde bunu söyledim…)
Yüksek sesle ve İngilizce olarak “Güle güle” dedi. Bu gerçekten yüksek sesleydi sanki hemen gitmemi istiyormuş gibi “Bye!” dedi. Bu yüzden ben de üzgün bir yüz ifadesiyle “"Ah ~ ~ Sana da güle güle" dedim. Yesung bana baktı,  yine yüksek sesle ve İngilizce olarak “Görüşürüüüz” dedi.
Çok kibardı^^ Ayrıca bugün tamamen İngilizce modundaydı. Diğer arkadaşlarıma da İngilizce olarak “Güle güle” dedi.
~    ~     ~     ~
Çok fazla fan vardı bu yüzden çıkmadan önce de sipariş aldı. Ceketini giymişti ve atkısını da takmıştı yani birazdan çıkacağı belliydi. Ama ben çabuk siparişimi veremedim ve bu yüzden  “Şimdi eve mi dönüyorsunuz” diye sordum. O da “Evet” diye cevap verdi. “Siparişimi veremediğim için üzgünüm” diyerek özür diledim. Ama Yesung gülümsedi ve “Hayır, sorun değil. Bolca zamanım var” dedi.
Ah ~ Gerçekten çok kibar, benim gibi böyle küçük bir fanı önemsedi.  Çıkarken hayranlarına el salladı ve bir çocuğun başını okşadı.
~    ~     ~     ~
Yesung’un müzikale gideceğini duyduk ve hepimiz, Mouse Rabbit’te karşılaşamayacağımızı düşünüp vazgeçtik. Ama aniden 20.00 civarında geldi. Çok şaşırdık! Bir anda aklımız karma karışık oldu. Bu da bizi sipariş verirken daha da gergin hale getirdi.
~    ~     ~     ~
Yesung’a kupa alacağımı söyledim(sipariş verdim) geriye sadece defolu olanlar kalmış. Ben de sorun olmadığını, Yesung’un fanı olan arkadaşım için alacağımı söyledim. Arkadaşım Yesung’un büyük bir hayranı olduğu için defolu olmasının sorun olmayacağını düşündüm. Bu yüzden Yesung’a “Arkadaşıma hatıra olması için alacağım bu nedenle sorun olmaz!” dedim.  Annesi döndü ve aynen benim söylediklerimi iletti. Çok sevimliydi!! Yesung satacaktı ama Jongjin(Yesung’un kardeşi)  çok kesin tarzı olan bir CEO. Defolu malın satılmasından endişe etti ve bu yüzden satın almama izin vermedi. Hahah. Ben de Noel bardaklarından aldım. Yesung’un annesi  “Ah~ bardaklardan daha pahalı” dedi.  Ahh o gerçekten çok düşünceli…
Yesung’un babası beni geçiyordu ki Yesung babasını durdurdu ve bardağı kendisi alıp bana verdi, onun elinden almanın bir ayrıcalık olduğunu biliyor olmalı^^
Yesung’un sıcacık ailesiyle çevrili olduğunda Mouse Rabbit’i daha çok seviyorum.
(Fotoğraf Temsilidir)

~    ~     ~     ~
Eng: Yesung at Mouse Rabbit [Fan Account]
I told him “I’m going back tomorrow”( actually I just came today though….) He said ” Good Bye” loudly, in English. It was very loud as if he really wanted me to “bye” immediately.So I think I expressed kinda sad face, then said ” ah~~ good-bye” too. He looked at me , and added “See You Again!!” Loudly in English. He was so kind^^ and really in English mood today. Other my friends were also told “good bye”.
~    ~    ~
He took order before leaving again since there were many fans. He wore a scarf and a jacket, it was obvious that he would be leaving soon. But I couldn’t help ordering as a last time, then I told him “are you going back to home now?” He answered “yes”  He looked in hurry for taking order.  I apologized ” I’m sorry for ordering now”( 지금 주문해서 미안해요.)  But he smiled and said ” No, it’s OK. I have a plenty of time. (아니야 괜찮아요. 시간이 있어요.) Ah~ he is really polite and considerable for even such a tiny fan like me. When he was leaving, he waved a hand to fans, and put his hand on a kid’s head. ^^
~    ~    ~
As we heard that yesung had gone to musical,we totally gave up meeting him at MR. But suddenly he showed up around 20:00. we were so surprised!Our mind was like a roller coaster. It made us more nervous at ordering ! I ordered mug cup to yesung , but only defective products were left. Even that, I was ok because it would be souvenir to my friend who is yesung fan. I thought she won’t have any complaints on MR products because she is a big fan of yesung.
 Then I told yesung , “Anything ok with me, cuz it’s souvenir to my friend!” He just turned at yemom, and repeated exactly what I told him. It was very cute! He was going to sell it to me, but jongjin was very strict CEO style, he worried about selling defective products. So he didn’t let me buy it. Hahaha I bought a Christmas tumbler in stead of it. Yemom told me “ah~ it’s more expensive than mug cup though” She is very kind….. Yedad was about to pass it to me, but yesung prevented yedad from doing, and took it by himself and gave it to me, as if he really knew it will be privilege of buying products from him. ^^
 I like MR when yesung is surrounded by his warm family !

Cr. Mizza 미사@wwmisa
Çeviri: Evilly*@sujutr

*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır. 

Warning: Unauthorized use and/or duplication of the content provided on http://sujutr.blogspot.com/ is strictly prohibited.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!