Ara Bul...
Friday, December 27, 2013

[27.12.13] Sungmin Blog Güncellemesi


Click Here for English


*Fotoğraf temsilidir.


Başlık: Birden aklıma Jack The Ripper geldi~!!!! Güzel şarkı..

Ben...

Nereye geldim ben
Ne için
yürüyorum,koşacak bir yer olmadan
Gün batımı vakti geldiğinde,rüzgarla kaybolmak istiyorum, tıpkı bir sigara dumanı gibi
Gönlümü rahatlatan kişi,gidecek bir yeri olmadan
Bu değişen dünyada kayboldu gitti
Bugün geçip gittiğinde,seninle gülebilecek miyim bir daha
Bu benim açgözlülüğüm olur sadece
Geriye, o zamana gitmek istiyorum
O gökyüzünün sonunda bir gökkuşağı yok
Bu şehirde nefret ediyorum,yalnızca acı var
Ne kadar ağlarsam ağlayım, kimse izlemiyor.Yapayalnızım.
Bu şehirdem nefret ediyorum
Ne kadar çabalasam da kurtulamıyorum.Beni hapsetti.
Yakamı bırakmıyor

Bu şehirden nefret ediyorum
Acı var yalnızca
Ne kadar ağlarsam ağlayım,kimse izlemiyor.Yapayalnızım.

Ne kadar çabalasam da kurtulamıyorum.Beni hapsetti.
Yakamı bırakmıyor işte

İngilizce Çeviri: NKSubs
Türkçe Çeviri: sujutr

*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!