Ara Bul...
Sunday, December 15, 2013
Sunday, December 15, 2013

11.12.2013 “Üç Silahşörler” Müzikali Basın Toplantısı- Sungmin

*resim temsilidir

-Sence “Üç Silahşörler” müzikal rolleri, hangi üyelere daha iyi uyar?

Sungmin: Athos yakışıklı bir görünüme sahip, güçlü, uzun ve atletik bir adam. Athos rolünün en iyi Siwon’a uyacağını düşünüyorum. Kyuhyun-ee ye gelince, Aramis rolü D’artagnan dan daha iyi uyacak. Kyuhyun-ee bayanlara nazik davranmasını bilir, bu yüzden Aramis rolüne harika olacak. Ayrıca Aramis bir opera sanatçısı. Kyuhyun cool bir şekilde şarkı söyler bu yüzden Kyuhyun-ee nin Aramis olarak çok havalı görüneceğini düşünüyorum. Shindong-ee ise Porthos rolüne uyar.
-Sungmin’e son zamanlarda toplu taşıma araçlarını kullandın mı diye sorduğumuzda “ Yakın zamanda metroya bindim. Müzikal çalışmaları için metroyu kullandım. Ama kimse beni tanımadı, bu yüzden üzüldüm” cevabını verdi.
~
Eng: Which Super Junior member do you think suits The Three Musketeers roles well?
Sungmin: “Athos has an image of a handsome, strong, tall, and athletic man. I think Siwon fits the Athos role the best. As for Kyuhyun-ee, he fits Aramis role better than D’artagnan. Kyuhyun-ee knows to treat woman gently, so he fits Aramis role well. Additionally, Aramis is an opera singer. He has to sing cooly, so I think Kyuhyun-ee would look very cool as Aramis. Shindong-ee fits Porthos role.”
When we asked Sungmin if he had used public transportation recently, he replied “I rode (subway) recently too. I used the subway to go to TTM practices. But nobody recognized me so I was sad.”

Cr. Daum
Eng Trans: @NKSubs
Çeviri: Evilly*@sujutr
*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!