Ara Bul...
Friday, November 22, 2013

Yesung’un Annesinin “Super Junior MEMORY in HAWAII” Fotoğraf Albümü Hakkındaki Yorumları


Haha. Yesung’un annesi temizlik yaparken fotoğraf albümümü gördü. Albümü ilk kez görecekmiş bu yüzden bana bakabilir miyim diye sordu. Tabi dedim ve personellere de göstermek için koşarak gitti… Haha biz de takip ettik ve baştan sona albüme bakmasını izledik. Annesi Yesung’un yazdığı notu okuyordu. Bize, menajerin kafeye geldiğini ve Yesung’un da notu yazıp verdiğini söyledi. Yazdıklarını anlayıp anlamadığımızı sordu. Üyelerin hepsi Hawaii kıyafetleri giymişti ama annesi Yesung işte burada dedi Haha… Ahh Yesung çok yakışıklı görünüyor demem üzerine annesi tabi ki çünkü o zaten yakışıklı dedi hahaha…Yesung’un bütün fotoğraflarına ne kadar güzel görünüyor diyerek baktı. Her bir üye için de aynı şeyleri söyleyerek fotoğraf albümüne bakmayı sürdürdü. Jong Jin (Yesung’un kardeşi) kaykayda iyi iken nasıl oluyor da Yeye çok korkuyor hahaha... Yeye de Hawaii’ye gitse güzel olurdu, Londra’daki performansı da kaçırdı... Bunun üzerine ben de “ileride Londra’ya gitme şansı bulacaktır” dedim, annesi de “evet ileride” diyerek beni onayladı^^ Yesung’un fotoğraflarına bakmayı sürdürdü ve albümü nereden aldığımı merak etti. Sonrasında Yesung’un annesine yarın ayrılacağımı söyledim ve gözyaşlarıyla vedalaştık...sarılarak... Yesung’un annesi çok tatlı bir bayan!!!!!! ♥♥♥♥ Onu çok özleyeceğim !! ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

(*resim temsilidir)

Kaynak:@sjissj
Çeviri:Evilly*@sujutr
*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!