Ara Bul...
Thursday, November 07, 2013
Thursday, November 07, 2013

Super Junior Meksika’da (Fan Anlatımı)

3 arkadaşımla birlikte Super Junior’ı otelde bekledik. 
20:30 civarlarında oraya ulaştık. Akşam yemeği aldık ve bu sırada havaalanındaki bir arkadaşımızı da arayarak oradaki durumu da takip ettik. Oteldeki güvenlik oldukça sıkıydı ve her yerde  güvenlik görevlisi vardı!! Lobiyi ve asansörün yanındaki koridorları temizlememiz gerektiğini söyledik. Biz tekrardan otelin restoranına girdik ve otel görevlileri cam kapıları kapattılar. Ve Aman Allahım!! 2 siyah minübüs geldi. 
İlk olarak Ryeowook ve Sungmin indi. Sungmin yorgun görünüyordu ama çok şirindi!! Ahh Wookie minicikti 
Bir sonraki siyah ceketi ve maskesiyle Eunhyuk idi. Yemin ederim ki muhteşemdi!
Shindong çok hızlı geçti ama sanırım renkli bir ceket giymişti :D
Kyuhyun inanılmaz derecede yakışıklıydı! Gerçekten! Onun güzelliğine hayran oldum!!!!! Nefesim kesildi… ardından gelen Siwon’u görünce de durum değişmedi. Hatta annem  bile onu seviyor onu bu yüzden suçlamıyorum çünkü Siwon gerçekten çok yakışıklı, bence siyah bir bavul taşıyan insanların en iyisi :D
Sona kalanlar Donghae ve Kangin idi.
O anda hiç beklemediğimiz bir şey oldu…
Donghae bana doğru başını çevirdi, arkadaşım ve beni gördü. Tüm gücümle elimi sallamaya başladım. Kangin’e bir şeyler söyledi ve ikisi birlikte bize doğru baktılar. Çok şaşırdılar! Bu sırada ben ölüyordum tabi, bize gülümsediler ve el salladılar!
Aman Tanrım!!! Hala inanamıyorum.
Onları çok seviyorum ve uzun zamandır hayranlarıyım. Şimdi bile bunları yazarken şoktayım! O kadar muhteşemdiler ki, yorgun olmalarına rağmen bize gülümsediler.
Meksika’ya geldikleri için Super Junior’a minnettarım. Yarınki konser için sabırsızlanıyorum!
Kaynak: www.sup3rjunior.com 
Çeviri: Evilly*

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!