Ara Bul...
Saturday, November 23, 2013
Saturday, November 23, 2013

22.11.2013 Suju Incheon Havaalanı (Fan Anlatımı)


Arkadaşımla birikte Duty Free’de alışveriş yaptık ve hayranların kameralarla bir şeyin etrafında toplandıklarını gördük. Kontrol etmek için oraya doğru gittim, Kangin ve Heenim’in ilk gelenler olduğunu gördüm… Onlar diğerlerini beklerken üyelerin geri kalanı tuvalette ya da başka bir yerde olmalı. Etrafta dolaşırken,  Kangin, Heenim, Zhou Mi ve Henry yürüyerek beni geçip gittiler. Henry diğerlerinin gerisinde kalmıştı bu yüzden onlar geçerken “ İyi eğlenceler Henry!” dedim. Oldukça sessiz söylemiştim LoL… Bu yüzden duyup duymadığından emin değildim. Sonrasında birden arkasına döndü ve sanki “Bir şey mi dedin?” der gibi baktı. Bunun üzerine sadece el sallayabildim ve o da bana çok güzel bir gülümseme verdi ^ㅡ^♥♥♥♥ Sonrasında ben Smoothie King’de siparişimi beklerken EunHae nin geldiğini gördüm. Arkadaşım uçağına yetişebilmek için koşuyordu bana da Korece kendine iyi bak dedi ve bunun üzerine Hyuk bize doğru bakmak için döndü… Sanırım arkadaşımın, kendisiyle konuştuğunu düşündü hahaha. Hae ise sürekli telefonuyla meşguldü. Muhtemelen çok fazla kızın onu kapıya kadar takip etmesi yüzünden… SS5 dansçılarını sonradan fark ettim, Kyuhyun ve Shindong onların yanına doğru gelip arkadaşça “Oh! Selam” dediler !" ^^ Siwon’u göremedimㅠㅠ Ya da gördüm ama fark edemedim LoL… Veee işte hepsi bu kadar LoL


Kaynak: www.sup3rjunior.com
Çeviri: Evilly* 
*Resim temsilidir.Blogtan yazı çıkarmak kesinlikle yasaktır!

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!