Ara Bul...
Saturday, July 13, 2013

[25 Haziran] Henry Arirang Simpyl Kpop HayranAnlatımı



Arkada oturuyordum çünkü söyleşiyi benimle yaptı.Dğer bir takım sunucu kısımalrını daha yerine getirmesi gerekiyordu o yüzden sanırım kendisiyle orada 15-20 dk beraber bulundum?

Gelip oturunca kendisine ait sözleri çalıştı.Birazcık heyecanlıydı tabii ki o yüzden ona ''fighting'' deyip durdum ve ''Çok iyi gidiyorsun'' benzeri şeyler söyleidm

Yanlış kameraya bakıyordu yapımcı da ''bu kamera'' dedi ve işaret edip durdu haha ama kafası biraz karışmıştı ve ben de bilmiyorum gibi bir yüz ifadesi yaptım çünkü aslında üzerlerindeki kırmızı ışıkları görebiliyordunuz! ama sadece işaret ettim ve bunun ikinci olduğunu söyledim o da 'ahh~~'' dedi.Yine de ekip ona neredeyse 3 kez nereye bakması gerektiğini söyledi haha

İlk aradan sonra nereden geldiğimi sordu ve bende venezuela dedim.Çok şaşırmıştı ve sonra diğer taraftaki kızlara sordu ve onlar da Filipinlerdendi; Filipinlerden bir şarkı söylemeye başladı ama ne olduğunu bilmiyorlardı ve ''bilmiyır musunuz?'' oldu keke

Dalshabet'i takdim ederken doğru telaffuz için bize danıştı ve şa'ya bastırıyordu ve ben de evet sanırım öyle dedim ve onunla tekrar ettim ama yapımcı ona bet kısmına bastırmasını söyledi haha Bir ara yapımcı bir şey söyledi ve ah sen İngiltere'densin dedi.O da ah evet oldu ve ''Müthiş'' dedi İngiliz aksanıyla kekeke

Bazı hatalar yapyordu ve yüzü yine kafası karışmış bir hal aldı o yüzden ona ''Endişelenme,Eli çok hata yapar'' dedi o da ''Gerçekten mi?'' dedi vben de başımı salladım evet gibisinde ve o da ah tamam gibi bir yüz ifadesi takındı keke

Cordi ablaların saçlarını düzeltmeye geldiği bir an oldu ve birisi Henry'den utangaç şekilde bacağını örtmesini istedi haha şakayla birazcık daha açtı ama sonra nasıl kapatacağına dair bir kafa karışıklığı yaşadı akjhshgdhd  Aslında birçok kez rica ettiler.Diğer taraftaki hayranalr bile ''Henry!!! Bacakların!!!'' diye bağırdlar. ve yine yüzü anlamaz bir hal aldı.Talı şey sona doğru bacaklarımla ne yapacağım gibi bir haldeydi o yüzden ona nasıl yapacağını söyledim ve aynen dediğim gibi yaptı <3

En sevdiğim performansın hangisi olduğuna dair söyleşiyi yaptık.İlk seferinde çok tuhaf bir durumdu Aynen şöyle:

H:Merhaba
Ben:Merhaba
H:Merhaba
Ben: :D
H:Pekala
H:İsmin nedir?
Ben:Michelle!
H:Ah tanıştığımıza memnun oldum Michelle
Ben:Ben de memnun oldum
H:Nerelisin?
Ben:Venezuela!
H:Ah gerçekten mi?
Ben: evet
Kimse bir şey demiyor
Tuhaf anlar
/Yüz gene bilmez hal alıyor/
/Benimki de/
/Herkes gülüyor/

Onlar gülmeyi durdurunca saçlarım yüzümü kapattığı için yapımcu geldi ve düzeltti ama o ASLINDA KULAĞIMIN ARKASINA ATTI.SAÇIMI BENİM SAÇIMI ELLERİYLE AMAN ALLAHIM SAÇIMA DOKUNDU.Tamam sonra tekrar yaptık.Ve neden yanlış olduğunu anlamadım bile? Bana '2En sevdiğin ünlü kim?'' diye sordu ben de '2Tabii ki de Henry'' dedim o da '2Cidden mi? Yalan söylemiyorsun değil mi?'' dedi ben de evet oldum! Sanırım ondan sonra yanlış bir şey söyledi? Şu an beynim durdu xD

Sanırım üçüncüyü kullandılar.Venezuela'da çok hayranı olup olmadığını sordu ben de tabii ki oldum! Ve kendisinin en sevdiğim ünlü olduğunu çok kez tekrarladım!

Az biraz heyecanlı olsa da çok tatlıydı.Onu yakıdnan görünce farkettim ki çok zayıf.Bacakları çok ince.Cidden biraz daha fazla yemen lazım.Yanakları tamamen gitmiş

Çok mutluyum <3

*siteden ve blogdan yazı çıkarmak yasaktır
cr.@bluebada_

Çeviri:sujutr

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!