Ara Bul...
Saturday, July 13, 2013

[24 Haziran] Siwon Paris CDG Havaalanı Hayran anlatımı (Sup3rjunior Yazarından)



Saat 11'de havaalanına ulaştım ama Siwon 7 sularında geldi... Bize bir sürü bilgi veren bir hostes kız vardı çooook nazikti (Sonra ona bir çikolata hediye ettik)

Siwon gerçekte fotoğraflarda olduğundan daha yakışıklı, kusursuz *_*

Başta, valiz alma yerine gitti ama fotoğraf çekmemize izin vermediler o yüzden tüm hayranlar çıkmasını bekledi.Ama bagajında bir sorun vardı sanırım hayranalrdan biraz dha beklemesini istedi.Daha sonra menejer bizim olduğumuz tarafa geldi ve Siwon'un hayranlarla grup şeklinde fotoğraf çektireceğini söyledi o yüzden biz de sesszice beklemek durumunda kaldık.Aynen söz verildiği gibi Siwon bizimle fotoğraf çekindi.Hostes kıza fotoğrafımızı çeksin diye telefonumu verdim ve bitirdiğimizden Siwon birden telefonumu aldı ve şakayla bana ''Niye B1A4 kabın var? Hain!'' dedi Bense ''Oyyyyyyy Siwon telefonuma dokundu'' oldum Sj t-shirt'ü giyiyordum sonuçta ELF olduğumu biliyordu xD

Sonra, hayranlarla tokalaştı(benimle de) Hediyeleri geri çevirdi ama sadce hayran mektuplarını aldı.Ona bir magnet aldım ve bir de çikolata o yüzden biraz hayal kırıklığına uğradım haha o yüzden kedi gibi baakn gözlerle ona neden der gibi baktım ve gözlerime bakarak (Amman Allah'ıım) ''Çünkü valizler konusunda sıkıntım var'' dedi ben de tamam dedim :D

Valizlerini almaya gitti,sonra hayralarla tokalaştı tekrar sonra beni görünce tekrar ''Telefon kabını değiştirmen lazım'' dedi Acayip güldüm !!!!!!  Teşekkür ederiz dedik ve hoşçakalın şeklinde ceva verdi ve fransızca 'oruvua'' dedi çok tatlı!

Ama sonra uçağa binmek üzere tekrar çıktı.Tekrar bize gülümsedi (öldürücü gülüş *_*) ve geldiğimiz için bize teşekkür etti

Arkadaşlarımdan biri menejerini çağırdı çünkü bir arkadaşımız at kuklası vermeyi çook istedi Menejer aldı ve Siwon'a ve Siwon kocaman gülümsemesi ile el salladı.Çoooooook mutluyduk! :D Sonunda uçağa binmek üzere gitti

Gerçekten uzun bir gündü ama Siwon için değerdi!! Hostes ve menejeri çok naziklerdi onlara çok minnettarım :D

Üzgünüm Siwon  sırf sen dokundun diye telefon kabımı değiştirmeyecğim x)))) Bu SS5 Paris'ten sonraki ikinci en hatırda kalır günümdü, Şu an çok mutluyum çünkü Siwon bana dokundu ve benimle konuştu MÜKEMMEL GÜN!!

*Siteden veya blogdan yazı çıkarmak yasaktır
Kaynak: @HeeSup3rJ

Çeviri:sujutr

2 yorum:

  1. owwwwwww demekki buraya gelincede foto cekincek :D

    ReplyDelete
  2. hain :D güzelmiş gülümseyerek okudum darısı biz ELF'lere :)

    ReplyDelete

 
Back to top!