Ara Bul...
Saturday, July 13, 2013

(22/23 Haziran]Siwon Le Mans 24 Saat Yarış Maratonu Hayran Anlatımı



*resim temsilidir

Cumartesi sabahı trenle geleceğini düşünerek tren garına gittim ve aynı anda diğer ELF'lerle buluştum... 1.15'e kadar bekledik ama trenle gelmedi.Evet Siwon Audi gibi bir sponsora sahip ve özel bir uçakla geldi (o etrafta bir pist var)

Sonra o tarafa döndük KOCAMAN'dı! Kış gibi soğuk vardı...Uzun bir süre bakındık ve sınra Audi Kore aracılığıyla olan tweetini gördük.Ayakta durulan kısımdaymış biz de doğru yere gitmişiz ve detaylar doğrultusunda doğru binayı bulmayı başardık.

Fotoğrafla birlikte çalışanlara tweetlediği fotoğrafla orada olup olmadığını sorduk...Onlar da 1-2 saat önce orada olduğunu ama artık olmadığını söyledi.


Biz de öndeki basamaklarda oturduk,VIP girişinin yanındakine.

4 hayrandık ikisi 17H'ye gitti ve ben bir arkadaşımla birlikte saat 19.00'a kadar durduk ama sonra baktık bir iz yok yarı donmuş şekilde oradan ayrıldık.

Pazar sabahı 8:15'de tekrar binanın önünde kendiini görebilmek umuduyla konuşlandık ama göremedik.11-12 saat olmuştu ama kendisinden bir iz yoktu ama mucizevi bir şekilde tweet attı! Çalışanlara sorduk onlar da yeşillik tarafında olabileceğini söyledi....ulaşmamızın mümkünatı yoktu ama yine de uzaktan görebiliyorduk! 15 dakika yürümekten başka bir şey yapmamış olduk...

İki arkadaşım yürümek istedi biz de diğer arkadaşımla Audi VIP binasına döndük ve bu arada oradaki bayan gelip gelmediğini sorduk ve 15 dakika önce geldiğini söyledi!

Sakinleşme zamanıydı Asya'lı VIP'ler gördük ve onlara gidip İngilizce Choi Siwon'u tanıyıp tanımadıklarını dorduk bir yandan da Twitter'a koyduğu fotoğrafı göstererek...

Evet dediler içeri girdiğini ve çıkacağını söylediler.

Arkadaşımla panik halindeydik haha ve Asyalılar bizim hayran olduğumuzu farkedince kocaman gülümsediler.Biz de çantalarımızı sırtımıza aldık ve konuştuğumuz üzere oturmaya gittik.Kafamı çevirdim ve 2 saniye içinde arkadaşım konuşurken ben o arada uzun boylu birini gördüm,siyah giy,n,mliydi dıraşırda duruyordu ve dedim ki...

'''İyi de...tanıyorum ben bunu...AMAN ALLAH'IM LEA BU SİWON!!''

Evet evet bir grup Asyalı centlöen (tahminimce arkadaşlarından biriydi ya da menejer) bizim için ona bakmaya gitti ve bize doğru kafasını çevirdi.

Sanki tabakta sunulmuş gibiydik xD

İnanın ya da inanmayın onu takip eden profosyonel bir fotoğrafçı vardı ?

Önce arkadaşımla tokalaştı ve ben bu arada şok halindeydim topu topu 10-15 saniye sürdü çünkü EVET fotoğrafçı fotoğraf çekiyordu.

Aman yarabbi elleri çok yumuşak ve gerçekte çok daha mükemmel TwT

Daha fazla fotoğraf çekmek istediklerinde göğsüne doğru mu koluna doğru mu hatılramıyorum beni yanına aldı ve bana yaklaştı.Fırsattan istifade bu hafta sonunu zevkle geçirip geçirmediğini sordum o da zevk aldığını söyledi.Bilmiyorum farekettiniz mi ama ben bunu sorarken kendisi benden 30 cm falan uzundu ve sonra bana baktı ve bana gülümseyince eriyip bittiğimi farkettim;_____;

Fotoğrafçı  olabiliecek tüm açılardan en az 20 fotoğraf çekti..Sanıryorum bizim fotoğraf çekmemize iin yoktu ama şimdi karşılığını alıyorum xD

Arkadaşım fotoğraflarımızı ve albümlerimiz imzalar mısın diye sorduktan sonra ''Ah tabi ki de'' dedi ve kocaman gülümsedi!

Profilden bakınca 30 cm uzakta olsa da tüm o yüz hatlarından büyülenme fırsatım oldu ve benim albümümü imzaladıktan sonra fotoğrafçnın hala fotoğraf çektiğini gördüm

Herneyse bize ne kadar beklediğimizi sorduktan sorna dünden beri diye cevap verdim.Ne zaman gideceğimizi sordu ben de 4'te dedim. ''Pekala'' dedi kocaman gülümsemesiyle birçok kez bize teşekkür etti.

Bize veda ettikten sonra tekrar binaya girdi.

Çoku atlattıktan sonra gördüğümüzün Choi Siwon olduğunun farkına ancak varabildim ve bu beklenmedik şokun ardından ağlamaya başladım neredeyse onu göremeyeceğimizi düşünüyordum..ama sokakta gördük haha

Arkadaşım beni girişin oraya oturttu/VIP çıkışının oraya ve arkadaşımla konuşurken yukarı baktım ve orada Siwon'u gördüm.Ağladığımı gördü ve omzumu sıvazlayarak yok bir şey dedi

Nazik güvenlik görevlisi bayan bizim kendisine sabahtan beri onu beklediğimizi söyledi bu soğukta sırf onu görebilmek için o da dönüp tekrar o kocaman gülümsemesinden yaptı ve o güzel elleriyle bize veda etti

Helikopter uçuşuna gittikten sonra onu 45 dk sonra tekrar bir arabadan inip diğerine binerken gördük ama o kadar hızlıydı ki seslenmeye bile fırsatımız olmadı.Araba gidince hostes bize tekrar gelmeyeceğni Paris'e giden uçağa gittiğini söyledi.

...

Burdan sonra kendi yorumlarından bahsetmiş ve Siwon'un yine ne akdar muhteşem olduğundan ve ne kadar harika bir fırsat yakaladıklarından bahsetmiş.

*Siteden veya blogdan yazı çıkarmayınız
Kaynak:cyrielle

Çeviri:sujutr

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!