Ara Bul...
Sunday, June 16, 2013

[20.05.13] High School Musical Basın Toplantısı-Ryeowook


Ryewook: ''Benim üniversitedeki alanım kalsik müzik bestelemeydi.Ayrıca basketbol oynamada da iyiyimdir''

Ryeowook: ''HSM'de görüşürüz''

Ryeowook:''Dün, Lee Jaejin benimle benim odada yattı.Yurdumuz aynı apartmanda o yüzden bana gelmesini söyledim ve uyumadan önce müzikalden konuştuk.Bana gerçekten çok iyi davranıyor ve genelde kaygılarımız üzerine konuşuyoruz.Çok açık sözlü.Sanırım ondan öğreneceğim çok şey var.''

Ryeowook:''İlk gün senaryo okumadan başlandı.Çok fazla müzikal deneyimim yok ama hemen başlayıverdiler.Başlamadan önce ısınmam lazım ama beni ısıtan çalışmalar oldu.Şarkı söylerken Dongho ağabey çok iyiydi.Çok iyi olduğunu düşündüm.Oyunculukta çok iyi,yakışıklı,uzun boylu ve basketbol oynamada da şyi.Sesi de iyi.Yani ondan kapabildiğimi kapmaya çalışacağım''

AOA üyesi Choa : ''Bu benim ilk müzikalim ve üstlerim bana karşı çok iyi'' 
RyeowooK:''Ben mi?'' dedi ve herkes güldü

Lee Jaejin:''Herkes yoğun programı arasında çalışıyor.Ryeowook apabey şu anda DJ'lk yapıyor ve bir saat çalışıp sonra dört katı yolu tekrar gidiyor.Çok şaşırmıştım.Kendi kendimize bireyesel olarak deneme yapıp kayıt yapıyoruz ve klipleri birbirimize yolluyoruz.Onları izlerken prova yapıyoruz.Gelemediğim zamanlarda Ryeowook ağabey çalışmalarla ilgili ya not alıyor ya da kayıt yapıyor ve bana dosya olarak atıyor.Çok duygulandım bu yaptığından ötürü.Gözlerim doldu çünkü kendisi o kadar meşgul olmasına rağmen beni düşünüyor.Çok mnnettar hissettim.''

Ryeowook'un cevabı:''Gidemediğim günlerde Dongho ağabey benim için notlar alıyor.Birliğimiz ve herkes çok havasında..Çalışmalarımızın ilk sahneleri olsa da enerji doluyuz o yüzden hepimiz iyi işler çıkaracağız diye düşünüyorum''

Ryeowook:''diğer oyuncularla bireysel olarak şarkı söylüyor,rol yapıyor ve dans ediyorum.Yalnız çalışabileceğim bir sahne olsa bile diğerleriyle çalışabilmek için prova yerine gidiyorum.Diğerlerinin yanında olmak bana şifa gibi geliyor.

Ryeowook:''Temptetion of Wolves müzikalinde benim rolüm Jung TaeSung idi ve o zaman savaşçi bir roldeydim.Bu sefer bir basketbol takımının kaptanıyım.İkisinin de ''oğlenımsı'' roller olduğunu ve bana uyduğunu düşünüyorum.Kısa ve zayıf duruyor olabilirim ama kendime has bir karizmam var.Bence bu yapımcıların da gözüne çarptı.Elimden gelenin en iyisini yapacağım.''

Ryeowook: ''Müzikalde öpüşme sahnesi olacak mı olmayacak mı bilmiyorum ve olursa elimden gelen en iyi şekilde yaparım.Çok hoşuma gidiyor.Müzikal Kore değil Amerikan kültürü taşıyor...Prova yaparken herkesle arkadaş olmuş gibi hissettim o yüzden müzikalleri seviyorum.Oh SoYeon abla çok beyaz ve onu ilk gördüğümde çok meleğimsi bir görüntüsü vardı.Hayranlar onu çok seviyor.Bana ''keşke onu öpsen'' dediler...''

Oh Soyeon şakayla ''Öpüşme sahnesi olursa gözlerime oyuk resim yapıştıracağım''

Ryeowook:'' Kız olsam Kang Dongho ağabey ile öpüşmek isterdim'' 

Ryeowook:''Öpüşme sahnesi olup olmayacağı tamamen bir sır''

*Siteden veya blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.Bu metni sadece bizimle FT'urkey Primadonna sayfasının paylaşma yetkisi vardır.
Kaynak:NKSubs

Çeviri:sujutr

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!