Ara Bul...
Sunday, June 16, 2013

[11.06.13] Sukira Anlatımı



Ryeowook: Öğlen yemeğinde bibimbap yedim.Üyelerin koreografi çalışması vardı o yüzden bizde halka şeklinde oturup beraber yemek yedij ve bibimbapın tadı kötüydü.

Ryeowook biraz stresliydi çünkü saçlarının soğan gibi durduğunu düşünüyordu.

Ryeowook hediye olarak aldığı bilekliği gösterdi ve Donghae de bilekliği sevdi.

Sungmin: Bugün Japonya'dan döndüm, Japonya'dan döner dönmez üyelerle çalıştım - Japonya'daki bir haftalık müzikal performansından dönmüştüm.Çokça sevgi gördüm.

Sungmin kendini nasıl sakatladı/incitti

Ryeowook: sonraki gün gitmemiz gereken bir etkinlik vardı.Etkinlik için çalışmamız ve Japonca klip için koreografi çalışmamız gerekiyordu.uzun zaman sonra biraraya gelmiştik-Shindong-şi herkese kaykay hediye etti.ara verdiğimiz sırada kayarken Sungmin kendini sakatladı

Sungmin: Wook'un saçı hakikaten de soğana benzemiyor mu?

Ryeowook: Üyeler de bana bunu söyleyip duruyor

Ryewook: Heechul yüzünden deliye döndüm! Çok gürültülü.Odası benim odamın yanında ve oyun sesleri çok yüksek.. 40'a yakın kulak tıpacı sipariş ettim.Çünkü hepsi tek kullanımlık.

Sungmin: Aslıdna buraya saat 10'da gelmeyi planlıyordum o yüzden erken geldim ve buraya gelmem yaklaşık 1 saatimi aldı.O yüzden şu anda çok yorgunum...heh

Ryeowook: Eunhyuk-şi çok gelse de ona ödeme yapmıyoruz

*Siteden veya blogdan yazı çıkrmak ve alıntı yapmak yasaktır
İngilizceye Çeviren: NKSubs

Türkçe Çeviri: sujutr

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!