Ara Bul...
Thursday, February 28, 2013
Thursday, February 28, 2013

Super Junior Kangin Gönüllülük için Vietnam'da zaman geçirdi



Super Junior Kangin InStyle dergisinin 10. yıldönümü onuruna düzenlenen Vietnam ziyaretine gönüllü olarak katıldı.


İdol yıldız kimsesiz çocuklar için Vietnam'da bir ilköğretim okuluna geldi ve onların sanat ve spor öğretimi için, bir günlüğüne çocukların öğretmeni oldu. 

Normalde de çocukları çok seven Kangin,Vietnam ziyaretiden önce balon sanatını öğrenek çocukları eğlendirmek için elinden geleni yaptı.Çocuklara bir futbol topu ve imzalı albüm hediye etti.


Kangin buradaki deneyimi hakkında,

"Ben burada ve daha sonra çocuklar için garip yabancı bir adam izlenimi 
bırakmamayı diliyorum.Ben bu çocukların birinin sevgisini hak ettiklerini hissetmesini istiyorum." dedi.



‘Good Neighbors‘ yardım projesine katılan diğer ünlüler Daniel Henney, Han Ji Hye, Kim Yoon Jin, Kim Hee Sun, Lee Yo,Won Han Hyo Joo Hee Lee Yeon, Han Chae Young ve Kim Hyo Jin.


Kaynak:allkpop
Çeviri:Sujutr çeviri ekibi

*Haberin forum ve blogtan çıkarılması kesinlikle yasaktır!









0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!