Ara Bul...
Monday, January 28, 2013
Monday, January 28, 2013

Leeteuk Televizyonu Sadece Kendisini Görmek İçin Mi İzliyor?




Temmuz'un 19'unda KBS'nin Star Life Theatre programının yayınlanan 4.Bölümü'nde, Super Junior üyeleri uzun zamandır bekledikleri boş zamanı yurda dönerek harcadılar. Üyeler Leeteuk, Kangin ve Shindong bilgisayar ekranına bakınıyorlardı.

Konu değişti ve grup üyeleri izledikleri SISTAR grubunun performansından söz etmeye başladı. Shindong kız grubunun üyelerini övdü ve "Bu ufaklıklar gerçekten iyi kalpli kişiler,"diyerek onları önceden kişisel olarak tanıdığını da ortaya koymuş oldu.

Üyelere yeni çıkan çaylak idollerle ilgili bu tür kişisel sorular yöneltildi, bu konuyu lider Leeteuk şöyle açıkladı, "Açıkçası, kim kim bilmiyorum, yetişkinler der bunu, 'Bugünlerde, kim var kim yok ne zaman TV izliyorum bilemiyorum', ama eğer biz (Super Junior) televizyona teşvik etmiyor ve televizyon izlemiyorsak, izlediğimizi de söyleyemeyiz."

"Birçok performans izliyorum, ama açıkçası daha çok kendimin olduğu anları izliyorum."diyen Leeteuk ekledi ve diğer üyeleri güldürdü. Shindong liderinin dediklerini onaylayarak, "O gerçekten sadece kendini izliyor."dedi ve Kangin Leeteuk'un davranışını onaylayladı, ama, "Ama [sadece] bunu yapmanın ayrıca önemli olduğunu düşünüyorum."dedi.

Leeteuk açıkladı, "Hayranlarım programlardaki gözüktüğüm yerleri bir araya getiririyorlar, bu yüzden sadece kendi yerlerimi ve onları (hayranların hazırladıklarını) izleyerek onları faydalı hale getiriyorum ve mutlu hissediyorum."
Ayrıca diğer üyeler Leeteuk'un olduğu bölümleri sadece izlemek için onun bölümlerini ayıkladı, son şarkılarının teaserı çıktığı an, hepsi dikkatle ekrana odaklandı.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!