Ara Bul...
Tuesday, January 29, 2013

27.01.13 Yesung Mouse Rabbit Cafe (Hayran Anlatımı)





Yeye'yi Oricon listesinde Promise You ile birinci olmalarından ötürü tebrik ettim.Güldü ve İngilizce olarak teşekkür etti.

Ayy Yeye dietine dikkat ediyor mu? Amerikadan gelen çikolatayı vermek için geri dönmüştüm ve Yesung gülümseyerek çikolatayı kabul etti sonra çikolatayı göstererek ''kalori?'' dedi anlayamadığım için birkaç kez tekrar etmek zorunda kaldı ben de ona endişe etmemesini az birşey içerdiğini söyledim!^^ kekeke Leo oradaydı ben de ona İngilizce olarak whystyle gözlüklerini sordum ve Yesung orda durup kafasını sallayarak güldü sonra da telefonuyla oynadı.Haha.Oh haha Yesung'u görmedim (oturuyordu) ve Ye'nin annesine yüksek sesle allahaısmarladık dedim ve Yesung da kalkıp el salladı kekeke

***Yenileri geldikçe eklenecektir****

Kaynak:@sjissj
Türkçe Çeviri:sujutr.com çeviri ekibi

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!