Ara Bul...
Thursday, February 06, 2014
Thursday, February 06, 2014

Sukira (KTR) Ryeowook [Kesitleri / Cuts]

CNU: Ben yurtta salatalık ve domates yetiştiriyorum~
RW: Vauv o zaman tamamen organikler~
CNU: Aslında hazır buraya gelmişken bir şey söylemek istiyorum… ya da söylememeli miyim?
RW: Nedir o nedir? Böcek zehri kullanmakla ilgili bir şey mi?
CNU: Bitkilerimden biri öldü… Uzun bir zamandan beri yetiştiriyordum, bir salatalık bitkisiydi…
RW: Bir gün Sukira’da salatalıklar hakkında konuşacağım aklımın ucundan bile geçmezdi… Çok trajik… CNU ağlamak üzere…

Gongchan: Akrabalarımız üyelerimizin hayranı. Ailemden bayanlardan dördünden biri Sandeul’ın, biri Jinyoung-Hyung’un, biri Baro-hyung’un ve teyzem de CNU-hyung’un fanı… Sonuç olarak hiçbiri benim fanım değil…
CNU: Benim yeğenim bana zorla “amca” diyor ama “CNU oppa” demeyi reddediyor!
foto temsılıdır




CNU: I grow cucumbers and tomatoes in the dorm~
Ryeowook: Wow then it’s totally organic~
CNU: Actually I want to say something since I’m here… or should I not say it?
Ryeowook: What is it what is it? Is it something about using pesticides?
CNU: One of my plants died… I’d grown it for very long, it was a cucumber plant…
Ryeowook: I never thought that there’d be a time when I’d be discussing cucumbers at Sukira… So tragic… CNU is about to cry…

Gongchan: Our relatives are all fans of our members. I have 4 ladies in my family, one is a Sandeul fan, one is a fan of Jinyoung-hyung, one is a fan of Baro-hyung, and my aunt is CNU-hyung’s fan… In the end none of my relatives is a fan of mine…
CNU: My niece ought to address me as “uncle”, but she refuses to and calls me “CNU oppa” instead!

cr.@ryeonggu
çeviri:Sky Sailor

*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır. 

Warning: Unauthorized use and/or duplication of the content provided on http://sujutr.blogspot.com/ is strictly prohibited.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!