Ara Bul...
Sunday, February 02, 2014

[23.01.14] Kangin NAVER STARCAST Söyleşisi


▶ (Görünümüyle İlgileniliyor): Kangin’le ilgili ilk izlenimimiz çok neşeliydi.9 yıl önce çıkış yapmış olan bir idolden bekleniği üzre, ortama öncülük eden kendisi oldu.Ekiptekilerle şakalaştı.Hatta mikrofonları ayarlayıp sevdiği şarkılardan bile önerdi.

Stilist olağanüstü bir hızda Kangi’in saçlarını düzeltiyordu.Saç spreyi sıkıyor ve sıkıyordu.Çalışmaları sağolsun, ‘Kangin tarzı’ saçlar, 3 saatlik beklemenin ardından tamamlandı.

‘’Ben bir şarkıcıyım, o yüzden sık sık müzik dinliyorum.Bugünlerde, Kim KwangSuk sunbaemin şarkılarını dinlemekten keyif alıyorum.O zamanlardan gelen o duyguları gerçekten seviyorum.Genelde bekleme odalarında müzik dinlerim.Başkalarına sevdiğim şarkıları önermek çok eğlenceli’’ (Kangin)

▶3:20 (Çanta Kontrolü): Kangin’in o kocaman çantasında,bere, tablet, el kremi ve bir hayranın mektubu vardı.El kremi tam bir sürpriz oldu.Ekiptekilere göstererek ‘’Ben el kremi bile kullanan bir erkeğim’’ dedi.

‘’Çantamın içine bakmak istediğiniz için, size ucundan göstereyim.Bugün ne getirdim bilmiyorum.Öncelikle, berem var. (Çünkü) bugünlerde hava çok soğuk…Tablet olmazsa olmaz.Ve el kremi! Burda.Ben el kremi kullanan bir erkeğim.Bir hayranın da mektubu var.Onlardan güç alıyorum.’’ (Kangin)



▶ 3:30 (Yemek Yeme): ‘’Seyirciyi hayran bırakmaktan önce, yemek geliyor.’’ Kangin diğer insanları devamlı düşünen bir insan.Bekleme odasında geç bir vakitte öğle yemeğini yedi.Günün menüsünde dolsot bibimbap vardı.Masayı ekip çalışanlarına verip kendisi ayakta elinde tabakla yedi.Ama tutarken baya sıcak olmuş olacak ki; aynanın önüne geçip yemeğe üflemeye başladı.

Kangin bibimbap’a dalmıştı adeta.Her lokma alışında, ımmm diyordu. Ekip çalışanlarına ‘’Çok leziz.Nerden ısmarladınız bu bibimbapı?’’ diye sordu.Restoranın numarasını kaydedecekti.Löp löp yuttu.

‘’Vaa, nerden bu bibimpa? Çok leziz.Dışarda çok geç yemek yiyoruz, o yüzden yemeyecektim ama elime bir kaşık almış bulundum.Kendi yemek yeme tarzımı göstermem gerek…Zaten gösterecek başka ne var ki? Lezzetli yemek dediğin ballandıra ballandıra yenmeli! hahaha’’



▶4:00 (İnternetten Alışveriş): Kangin çok neşe saçan bir insan.Yemekten sonra, tabletini açtı ve internet alışverişindeki hünerlerini göstermeye başladı.Bir internet mağzasına girip nasıl muhteşem ürünler alınacağına dair dersler vermeye başladı.Ekiptekiler yaptığı her espride gülmekten yıkıldı.

Kangin 3 teknik bilgi verdi.’’Ani satışları hedef alm’’, ‘’% indirimi çok olan büyük ürünleri seçme’’ ve ‘’Nadir bulunan ürünleri bulma’’. Bugünlerde ev eşyalarına sardırdığını söyledi.Temizlik ürünleri, duş ürünleri vs alma konularını açtı.

‘’Muhabirim, internetten alışveriş yapar mısın? Bu aralar 00’a sardırdım, ve ne zaman ani indirim yapsalar, % indirimi çok oluyor.En son temizlik malzemeleri aldım, üyeler de yurtta gayet güzel kullanıyor.Stilist ablalar, siz de burdan alın! Çok ucuz!’’



▶4:30 (Yayın Akış Metni Kontrolü): Kangin provalardan önce yazarlarla birlikte akışı kontrol etti.Dudaklarını da hareket ettirerek kendini rahatlattı.Ne zaman aşina olmadığı idol isimleri karşısına çıksa önceden bilgisi olması açısından yazarlara soruyordu.

Yapımcı da Kangin’in odasını ziyaret etti ve bir görev verdi.Kangin’in kapanış konuşmasında bir el kol hareketi yapmasını istedi.Kangin o sırada bir takım hareketler yaptı ve yapımcıya onaylattı.Ekipten çok sevgi görüyor.

‘’Her provadan önce, akışı kontrol edip ekiple nerde durmam gerektiğine bir bakarım.Yazar ablalarla uzun zamandır görüşüyorum, o yüzden çok rahatız.Zamanın yarısını, akış kontrolü, yarısını da konuşma ve şakalaşmalarla geçiriyoruz’’



▶4:50 (Gongchan’ın Ziyareti): Birden, biri kapıyı çaldı.B1A4’dan Gongchan dikkatli bir şekilde odaya girdi.Kangin’in görür görmez, 90 derece eğildi.Sunbaesinin önünde çok gergin duruyordu.

Kangin kahkahalara boğuldu, Gongchan’ı o şekilde görünce.Kangin önce tokalaştı, sonra sırtını sıvazladı ve çok arkadaşça bir şekilde kendisiyle konuştu.Gongchan Kangin’in bu düşünceli tavrına kocaman gülümsedi.Kangin ne zaman bekleme odasının önünde alt dönemlerini görse, onları samimi bir şekilde neşelendiriyor.

‘’Alt dönemden idollere bakarken bir sürü şey düşünüyorum.Başarılı  bir şekilde bu işi yaparken daha dikkatli olmanız ve daha çok hareketlerinize dikkat etmeniz gerekiyor.Bunu herkesten daha iyi biliyorum.O yüzden böyle Gongchan gibi edepli alt dönemlerimi görünce, onlarla gurur duyuyor ve onlara minnettar kalıyorum’’



▶5:00 (Prova): Sonunda prova başladı.Kangin sunucu koluğuna geçti ve ekibin başlama işaretiyle takdimleri okumaya başladı.Açılış konuşmasını başarılı şekilde bitirdi ve bazı alt dönemlerinin performanslarında da sağa sola el salladı.

‘’Rahat görünüyor muydum? Biraz gergindim.Öyle görünmediğime sevindim.Bence bugünkü prova çok eğlenceliydi.Birçok şarkıcı comeback yapıyor o yüzden yepyeniymiş gibi bir his veriyor.Canlı yayın sırasında, mükemmel olacağım’’

‘’Sunucu Kangin karşınızdaydı.Super Junior bu yıl da comeback yapmayı düşünüyor.Daha kalitesi yükselmiş bir müzikle karşınızda olacağız o yüzden sabırsızlıkla bekleyin! Ve bu andan itibaren benim çok çalışıyor olmamı da izleyin~.Hep çok çalışacağım’’



Kaynak: Naver
İngilizce Çeviri: NKSubs
Türkçe Çeviri: sujutr
*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!