Ara Bul...
Tuesday, January 21, 2014

[20.01.14] Sukira (Kiss The Radio) Hayran Anlatımı


Click Here for English



RW: Gizli kamera olayını daha önceden yapmıştık.EHB sırasındaydı, plan gözyaşı toplamaktı.O zaman çok endişelenmiş ve gerçek sanmıştım.Aşırı derecede ağlamıştım, herşey sonunda bir oyun olsa da, yine de kendimi kötü hissediyordum.

Bahsettiği şaka:


SuJu üyeleri Eunhyuk ve Ryeowook'a Şaka Yapıp... paylaşan: sujutr


RW: 1 Nisan'da ''Senden hoşlanıyorum,çıkalım'' şeklinde insanlara şakalar yapmaz mısınız?

Konuk:Ama bu şekilde insanlar inciniz.Ya gerçek sanıp kabul ederlerse?

RW: Ben bir keresinde yapmıştım...

Konuk: Bunu gerçekten söyledin mi?! Ve kabul etti öyle mi?

RW: Burda kesiyorum!

Konuk:(gülüyor)

RW:Ah kötü çocuk oldum... millet siz sakın bunu yapmayın.

Source: MOUiii_
Translated by: Mikolah ‏@Luv_Opera 
Türkçe Çeviri: sujutr

*Blogdan yaz çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!