Ara Bul...
Sunday, January 19, 2014
Sunday, January 19, 2014

19.01.2014 Sukira- Ryeowook/ Ryeowook’un Bıyıklarıyla İmtihanı!


Benim bıyığım/sakalım çok fazla. Bu nedenle lazer yaptırmaya gidiyorum. Ayda bir kez gidiyorum ve yavaşça yaptırıyorum. Aslında uzun vadeli yaptırmak istiyorum. Çok acıtıyor kkk. Bu yüzden düşük ayarda azar azar yaptırarak tamamlıyorum.
~

(I also have lots of (mustache/beard), so I’m actually getting (laser) removals. I’m getting it once a month, and i’m getting it lightly, so. I want to (have it done) long term. It hurts a lot. So I’m getting it done little by little in lowest (settings)

Cr. @jwon0508
Translate: @NKSubs
Çeviri: Evilly*@sujutr
*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır. 

Warning: Unauthorized use and/or duplication of the content provided on http://sujutr.blogspot.com/ is strictly prohibited.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!