Ara Bul...
Sunday, December 22, 2013

[22.12.13] Super Junior Kakaotalk Konuşmaları






Soru: SİZİN İÇİN E.L.F. NEDİR?

Kangin: ruh ikizi
Heechul: benim çocuklarım/bebeklerim
Eunhyuk: cevher
Siwon: Kalp
Sungmin:Sonsuz arkadaşlar!
Kyuhyun:Sonsuz arkadaşlar
Shindong:son 9 yıldır diyette olamamın nedenleri! (daha çekici olmak istiyorum)
Ryeowook:sözlerin de dediği gibi ~ sonsuz arkadaşlar ~ her zaman birllikte olalım ~

Soru: Eğer zaman makineniz olsaydı, ne zamana dönmek isterdiniz?

Sungmin: 1 Ocak 1986
Eunhyuk: Şu anı daha çok seviyorum
Shindong: 10 sene sonrasına! Bu makineyi ben icat etmek istiyorum!
Kangin: Büyükannemin hayatta olduğu zamana
Donghae: 1997, 5.sınıfta olduğum zaman…. En mutlu olduğum zaman diye düşünüyorum
Kyuhyun: yıl 0. Sadece merak.
Ryeowook: Reply 1994 kk! 1.sınıfta olduğum zaman…hatırlıyorum da , ilk kez 룰라 dansını etmiştim..^^
Heechul: 2005.11.06 ilk yayın zamanının bekleme odası
Siwon: 2030. Nerede ve ne yapıyor olacağımı merak ediyorum

Soru: Bu senenin son gününü nasıl geçirmek isterdiniz?

Sungmin: herhangi normal bir gün gibi
Eunhyuk: sene sonu ödül törenlerini izleyerek ve gelecek seneyi planlayarak
Shindong: diyet
Kangin: henüz bir planım yok ama gerekli olduğum bir yerde olacağımı düşünüyorum!
Donghae: ailemle birlikte güzel vakit geçirmek istiyorum
Ryeowook: dürüst olmak gerekirse proğramım olmasını seviyorum … proğramlar olmadan kendimi yalnız hissederim diye düşünüyorum. Proğramlar bittikten sonra ailemle vakit geçiririm
Kyuhyun: sevdiklerimle, heyecan verici parti zamanı!
Heechul: oyun
Siwon: seneyi güzel bitirmek için güzel vakit geçiririm

Soru: 2014 yılı için dilekleriniz?

Sungmin: Ailemin sağlığı ~ ~ ^ ^
Eunhyuk: birçok güzel şarkı ve performanslar gösterebilmek!
Shindong: Diyetin bitmesi kkk
Kangin: beni tanıyan herkesin sağlıklı olmasını umut ediyorum
Donghae: Super Junior ile 2014 ^^
Ryeowook: 2014’de daha çok sevmek,daha sağlıklı ve daha mutlu olmak
Kyuhyun: sağlık, 2014’de daha çok hayranla buluşabilmeyi umuyorum
Heechul: LOL Challenger unvanını almak
Siwon: 2014’de yorgun ve yıpranmış olduğumuz zamanlar tekrar ayağa kalkabilmek için gücümüz olmasını umuyorum

Soru: Üyeler bu günlerde neler yapıyor?

Sungmin: Üç Silahşörler müzikal çalışmalarıyla meşgülüm
Shindong: 9 yıldır diyetle meşgülüm!!!
Eunhyuk: her zaman hepinizi düşünmekle
Kangin: “Kedi Cenazesi” çekimlerinde sıkı çalışıyorum
Donghae: son günlerde Donghae&Eunhyuk albümü ve sene sonundaki konser çalışmalarıyla
Ryeowook: hergün pratik yaparak geçiriyorum
Kyuhyun: Güneşi Kucaklayan Ay ve sene sonu konserine hazırlanıyorum
Heechul: yeniden ünlü olma yolunun ortasında
Siwon: “Helios” film çekimlerim bitti ve bugünlerde iyiyim. Ayrıca yeni birşeyler hazırlıyorum

Soru: Super Junior her zaman enerji dolu, sırrınız?

Sungmin: öncelikle üyelerin enerjileri dolup taşıyor ~^^
Eunhyuk: çünkü sevginize sahibiz ~~^^
Shindong: benim sayemde~~~?!
Kangin: pozitif düşünceler. Şu an – en iyi zamandır!
Donghae: Belki her durumda olumlu düşünmeye çalıştığımız içindir?
Ryeowook: ben herzaman sizin sevginiz yüzünden mutluyum
Kyuhyun: bizim çok üyemiz var ve hepsi eğlenceli
Heechul: çünkü sık sık kavga ederiz…^o^
Siwon: minnettar olmanın ve olumlu düşünmenin gücü

Soru: Super Junior stressle nasıl başa çıkıyor?

Sungmin: lezzetli bir şey bularak
Eunhyuk:istediğim şeyi, istediğim kadar yedikten sonra  TV izleyerek!
Shindong: yemek ^^ sonra diyet!
Kangin: arkadaşlarımla buluşup sohbet etmek ^^
Donghae: stressliyken şarkı yazarım
Ryeowook: “Food X File” ve “ Hello” izleyerek
Kyuhyun: oyun
Heechul: lezzetli restoranları bulma,arkadaşlarla şarap
Siwon: malzemeleri benim ağız tadıma uyan pizza yiyerek, “Choi Siwon Pizza”

Soru: yılbaşında istediğiniz hediye?

Sungmin bir şey istemiyorum
Shindong: zayıflamak
Kangin: mumlar
Donghae: gaz (benzin kuponu)
Ryeowook: kız arkadaşı^^ şaka yapıyorum, bana sadece ELF gerekli
Kyuhyun: boş zaman
Heechul: altın,nakit ve gaz (DH ile aynı)
Siwon: İsrail'e gidiş-dönüş bileti

Soru: “Super Junior’un havaalanı modası” sıcak bir konudur. Noel için herhangi bir düşünceniz var mı?

Sungmin ben daha çok konsere odaklanmak ve daha çok D’Artagnan gibi olmak istiyorum
Eunhyuk: hostes üniforması
Shindong: Gandhi
Kangin: ben havalanına gerçek Rudolfa binerek gitmek istiyorum
Donghae: istemiyorum..
Ryeowook: bunu durdurmak istiyorum kk
Kyuhyun: yok
Heechul: tabiki kış için, bikini!
Siwon: bilge adam (Magi)

Soru: Dünya turunuzun ortasındasınız. Hatırladığınız ya da en çok mutlu olduğunuz an?

Sungmin birçok ülkeye ilk defa gittik. Her anı kıymetliydi
Eunhyuk Güney Amerika turu. Tur sırasında gezme şansımız oldu o yüzden aklımda kalan o oldu.
Shindong: Kore!
Kangin: Güney Amerika turu. Onların ülkesine ilk gidişimizdi ama onlar bizi gerçekten sıcak karşıladılar
Donghae: bütün ülkeleri hatırlıyorum
Ryeowook: en zor soru…ilkler daha çok akılda kalıcıdır…^^ o yüzden ilk defa gittiğimiz ülkeleri hatırlıyorum
Kyuhyun: hayranların dalga yaptığı zaman! Büyüklüğünü hatırlıyorum
Heechul: ben turun ortsında katıldım  .. ..

Siwon Güney Amerika turu, ilk defa gittik

Kaynak:wjddbs0319
İngilizce Çeviri: ‏@youngwoonjungsu
Türkçe Çeviri: D_Q @sujutr
*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!