Ara Bul...
Monday, December 16, 2013

16.12.2013 Heechul Twitter & Instagram Paylaşımları/Updates:


Genç Park Jibin sabah Incheon havaalanında beni görmüş ve çektiği bu fotoğrafı bana gönderdi. Bu mutlu figür, beni bu şekilde gören Jibinie için... Bu, Summoner’s Rift’de bana doğru delice koşan Vayne figürü << Bunlar LOL ifadeleri*

(Young man Park Jibin who saw me at Incheon airport since morning and sent me this photo that he took. The happy figure of Jibinie who saw me is like.. the figure of Vayne running crazily towards me in Summoner’s Rift << This is LOL phrase)

* Summoner’s Rift: LOL oyunu haritalarından biridir
   Vayne: LOL oyun karakteri


War of Words çekimlerine bugün ara verdim bu yüzden binanın dışında beklemenize gerek yok. Üşüteceksiniz!
~
(I'm taking a break from <War of Words> recording today so you don't have to wait outside the building. You'll catch a cold)


Cr. @HeeZZinPang / 13elieveSG
Evilly*@sujutr

*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır. 

Warning: Unauthorized use and/or duplication of the content provided on http://sujutr.blogspot.com/ is strictly prohibited.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!