Ara Bul...
Sunday, November 24, 2013

Super Junior - Kuala Lumpur Uluslararası Havalimanında (FAN ANLATIMI)

-Fan Anlatımı - 

Onları uçaklarına göndermek için uçuş kapısının oraya kadar çocuklarla birlikte yürüdüm. Ryeowook'un yanında yürüyordum ve ona odaklanmıştım. Wook, siyah uzun bir çeket giyiyordu, gözlük takmamıştı, şapkası yoktu. Çoooookkkk yakışıklı görünüyordu!Onlar güvenlik kontrolü için sıraya girdiklerinde Henry'nin yanına vardım. Ve ona "Hoşçakal Henry!" dedim ve o da "Hoşçakal!"  dedi ve ardından ona "Singapur'a gel!" dedim. Başını salladı ve yüzü biraz... umursamıyorum bakışı attı. Ben de "Neden?!!" dedim. Sonra o da güldü ve başını sallayıp bakış attı ve "Tamam" dedi. Aman Tanrım çook tatlıydı! 

Zhou Mi de yanındaydı ve ben de ona çince "Hoşçakal Zhou Mi!" dedim. Başını sallayıp gülümsedi ve ingilizce "Hoşçakal!" dedi, gerçekten çok sevimliydi <3

O sırada Ryeowook kuyrukta tam önümde durdu, ben de ona korece "Ryeowook-ah hoşçakal!" diye seslendim. Ama o beni görmezden geldi. Bu yüzden ben de şansımı tekrar denedim: "Ryeowook-ah, hoşçakal! Sağlığına dikkat et!". Ve işte bu kez O KÖR EDİCİ GÜZELLİKTEKİ GÜLÜMSEMESİYLE bana doğru döndü! Aman Tanrım...  Beni ve etrafta toplanan diğer fanları da işaret ederek bize el salladı <3

Gözyaşlarım durmuyor  <3 T.T


Çeviri: firnia

Paylaşım: SujuTR

*Resim temsilidir.

Blogdan yazı çıkarmak veya alıntı yapmak yasaktır.



0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!