Ara Bul...
Tuesday, June 25, 2013

23 Haziran Yesung Mouse Rabbit Hayran Anlatımı

*Resim temsilidir


Mobit'e girdikten hemen sonra arkadaşım bir şey ısmarlamam için beni ''iteledi'' ve Yesung bizi kasanın arkasında dikilirken gördü

Yesung: Merhaba (İngilizce söylemiş)
Ben:Iı..Merhaba (şaşkın)
Y:Ne arzu edersiniz? (Hala İngilizce konuşuyor)
Ben: Imm 1 çikolatalı lütfen(Korece)
YS: Sıcak?Soğuk?
Ben:Buzlu? ve İngilizce konuşmana gerek yok... (kısık sesle)
YS: Ne? (sonuna dek İngilizce)
Ben: Yok bir şey (Sonuna kadar Korece) Bu arada neden sivil kıyafetlisin ... (devam edemedim çünkü ingilizce mi korece mi konuşsam kafam karıştı)
YS: Evet?
Ben: Koreceyle birlikte nasıl ingilizce konuşurum diye mırıldanıyordum
YS: İmzalayın lütfen
İçimden dedim ki ''Tamam, ingilizce mi istiyorsun? İngilizce konuşalım!''
Ben: Bugün neden bu kadar şıksın? (İngilizce?)
YS: Ha?
Ben(Vazgeçip tekrar Korece konuşuyorum) neden bugün takım giydin?
YS(Birden Korece) Yok hayır takım değil.Bak altımdaki spor (Bacaklarını mutlu yüz ifadesiyle bana göstermek üzere kaldırdı)
Ben: Ouu...pekala (ŞOK!!)
YS: Moda bu. Modayı ben oluşturdum (ya da modayı takip ediyorum muydu?) 
Daha sonra gurulu bir şekilde güümsedi
Ben:ah..bu...
Sonra koşarak kaçtım oradan


Allah'ım Yesung ölesiye ÇEKİCİ~~~<3<3<3<3

Saçları...Sonunda bugün kafasında şapka yoktu...Ve bana ABLA dedi....Öldüm...ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

YEYE<3 Yesung cidden hoş sohbet.. Benden önceki hayranla yaş konusunda konuşuyordu ve sıra bana gelince aynen ''senin abla olduğunu biliyorum'' oldu...Değil mi? Ben de ''evet'' dedimBurda ben abla oldum o da kaç yaşındasın dedi.30 olduğumu söylemek istemedim o yüzden 83'lüyüm dedim...Ve o da ''ha?'' oldu HAhah sonra ben de ''Ah..Leeteuk ve ben...aynıyız! Ve o da 1 yaş kadar falan benden büyük!Tabi gülerken ölüyorum..Evet SADECE 1 yıl... Evlenelim!! kekekek Tabi böyle söylemedim... Haha Sonra saçların çok iyi duruyor dedim, çok yakışıklısın dedim ve tekrar gülümseyerek teşekkür etti ve ben tekrar öldüm...Ahahahahah çok seviyorum kendisini <3<3<3<3

cr.sjissj

Hahah Yesung bugün çok havasında kekekeke

Birden karşısına çıkınca Vitenamca'da nasıl merhaba denir diye sordu ve ben de ona öğrettim Ve aynen ?? oldu Hhah çok tuhaf geliyor kulağa haha

Sora bugün oldukça havandasın dedim ve o da yok hayır kötüyüm dedi AMAN YARABBİ çok tatlı HAHAHAHA
Yesung'un annesi bugün Sungmin'in müzikalini izlemeye gidip gitmediğimi sordu...Uzun bir sessizlik sonrası Henry'nin imza gününe gittiğimi itiraf ettim keke
Aman Allah'ım Yesung herkesi trollüyordu o yüzden biz de onu trolleme planları yaptık kekeke
Yesung devamlı krem şantili istediğimi bildiğini ve bir daha söylememe gerek olmadığını söyledi, ama her seferinde de krem şantili vermeyi unuttu ke
Hahahahah Yesung'un babası yesung'dan benim müşteri kartımı aşırdı ve kendisi çekim yaptı


Türkçe Çeviri: sujutr çeviri ekibi

*Siteden veya blogdan yazı çıkarmka ve alıntı yapmak yasaktır.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!