Ara Bul...
Tuesday, January 29, 2013
Tuesday, January 29, 2013

TLJ 29 Ocak Hayran Anlatımı (Eunhyuk'la İlgili)




Hayran Donghae'nin Gudae'de birşeyler açıp açmayacağıyla ilgili dedikoduyu sordu.Hyuk da konuyla ilgli birşey bilmediğini söyledi.


Arkadaşım Eunhyuk'un selam vermediğini duymadı ben de ona ilettim.Sonra Hyuk: ''Kendi kendime konuşuyordum.Pratik yapıyorum.Merhaba.''

cr.AReum1106

Eunhyuk oppayla konuşurken telefonum aldı.SPY çaldı ve Eunhyuk da eşlik etti.

cr.hyun_su13

Hayran:Siwon oppa yarın Twosome'a geliyor mu?
Hyuk:Bilmiyorum. Fan:Twitter'ından söyledi
Hyuk:Sanırım gidiyor


Hayran:Ya Yesung oppa beni azarlarsa?
Hyuk:Sana yardımcı olamam.kkkkk.

cr.AReum1106

Hayran: Oppa, bir seyahatname yayınla
Hyuk:Benim için basar mısın (seyahatnameyi)
Hayran:EVET!
Hyuk:Daha yeteri kadar gezmedim!

cr.fairy0405 
via.nksubs
Türkçe Çeviri:Sujutr.com çeviri ekibi

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!