Ara Bul...
Sunday, February 16, 2014

[FAN ANLATIMI] Yesung - WhyStyle

 

Yesung mutlu görünüyor, ayrıca fanların fotoğrafını çekmek için cep telefonunu çıkarttı. Hayranlardan hesabı alırken dükkanda Yesung’un şarkısı çalıyor (şuanlık).
Cr. SuperJunior人人網公共主頁
Translator. 슈퍼주니어의WorldwideELFs @WorldwideELFs

~

Tesadüfen WhyStyle’ın önünden geçiyordum ve Yesung oppa oradaydı!! Hemen birşeyler satın aldım ve kasaya gittim! Sorun yaratan hep bu endişem/heyecanım! 10.000 Won ödedim, vermem gerekenden daha az… Ve oppa birden güldü! Jongwoon oppa 10.000 Won daha ödemem gerektiğini hatırlattı…
Ona Korece sordum, “Weibo ilgi çekici mi? Çince zor mu?” Oppa dedi ki, “Çince çok zor. ÇOK zor! Korece konuşmak daha iyi.”
Oppa çok iyi bir modda! Siyah bir şapka, kırmızı-siyah ince bir ceket ve siyah V-yaka tişört giyiyor.
Cr. momoRyeowookie
Translator. siohappy ‏@siohappy

~
 
Az önce bir çift gözlük aldım. Jongwoon’dan benim için rengi seçmesini istedim(Kırmızı ve gri arasından). Çok dikkatliydi, hatta 3 kere denettirdi.

JW: (Çince) Teşekkürler ~ Pekinden geliyor olmalısınız!
Ben: Hayır…
JW: (Kaşlarını çatarak) O zaman nereden?

Ben: Hong Kong
JW: Ah, Hong Kong

Ben: WyhStyle ne zaman Pekin’de olacak ?

JW: Bilmiyorum! Gerçekten! Pekin’de WhyStyle ne zaman?
Jongjin: Cuma, Cumartesi ve Pazar ~

Ben: 3 gün mü?
JW: Jongjin orda olacak

Jongjin: Orda olacağım ama bu konuda biraz endişeliyim

JW: Eğer fanlar onu görürse… (burada Jongwoon, Jongjin’i yakasından tutup sarsmaya başladı. Hatta yumrukladı bile. Ben ve arkadaşlarım gülmekten yarıldık J)

Sonra, ben arkadaşlarım için pasaport kapları aldım. O, benim kullandığım kredi kartını tanımıyordu, bu yüzden işlemi gerçekleştirebilmesi için birkaç kez denemesi gerekti. Daha sonra ben çalışan ablalardan birinden vergi iadesi için yardım istedim.

JW: (Çalışan ablayı izlerken) Daha önce hiç vergi iadesi işlemini yapmadım.
Ben: (Jongjin’e) Jongjin oppa çok fazla Çince biliyor mu?

Jongjin: Xie xie (Çince teşekkürler)

Ben: Sadece “xie xie” demeyi mi biliyorsun?
JW: Di di! Ge ge! Jie jie! Mei mei! (Küçük erkek kardeş, büyük erkek kardeş –abi-,  büyük kız kardeş –abla-, küçük kız kardeş)

Ben: Vauv ~

Jongjin: Ayrıca #%*$!#+

Ben: O da ne?

(Jongwoon sadece güldü)

Jongjin: Çince görünümlü Korece ~

Ben: lütfen tekrar söyle ~

Jongjin: $#%*$!#+^$%

Kulağa hiç de Çince gibi gelmedi! lol
Cr. mobit8487*boey
 
 
Çeviri: Sky Sailor
 
*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır. 


Warning: Unauthorized use and/or duplication of the content provided on http://sujutr.blogspot.com/ is strictly prohibited.
 
 
 
 
  
 
  

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!