Ara Bul...
Tuesday, February 18, 2014
Tuesday, February 18, 2014

Henry'den Real Man Tecrübesi İle İlgili Çarpıcı Açıklama

Henry 6 günlük “Real Men” Programının 60 Gün Gibi Geldiğini Söyledi

Click Here For English


Henry “Real Men” çekimlerinin şaka olmadığını gösterdi.
KBS Cool FM'in “Super Junior Kiss the Radio” programının 17 Şubat yayınında DJ Ryeowook Henry’e resmi rütbeni ve ismini belirttin mi sorusunu yöneltti. Geçtiğimiz günlerde askerlikle ilgili olan eğlence şovunda(Real Men) karşımıza çıkan Henry “Orada burada bunu yapmamı emrettiler ve bu gerçekten yorucuydu. Gerçekten yorucuydu. 267 numaralı acemi er Henry!” açıklamasında bulundu.
Henry açıklamaları “Sanırım resmi ismimi ve numaramı 100 defa 1000 defa belirttim. Oldukça zordu. 6 gün kaldım ama 60 gün gibi hissettim. Benim için, bu gerçekten çok zordu… Açıkçası programın ne hakkında olduğunu bilmiyordum. Birkaç saatlik çekimin ardından dinlenebilirim diye düşünmüştüm. Sadece sıradan bir eğlence programı sanmıştım” diyerek devam ettirdi.
~
Eng: Henry says 6 days of 'Real Men' felt like 60
Henry revealed that filming 'Real Men' was no joke.
On the February 17th broadcast of KBS Cool FM's 'Super Junior's Kiss the Radio', DJ Ryeowook asked him to state his official rank and name. Henry, who recently appeared on the military reality program, revealed, "They ordered me to do it here and there, and it was really tiring. It was really tiring. Number 267 recruit Henry!"
Henry continued, "I think I stated my official name and ranking 100, 1000 times. It was so hard. I stayed for 6 days, but it felt like 60 days. To me, it was so difficult... To be honest, I didn't know what that program was about. I thought I could rest after a few hours of filming. I thought it was just a regular variety program."
Cr. www.allkpop.com
Çeviri: Evilly*@sujutr
*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!