Ara Bul...
Sunday, June 09, 2013

22 Mayıs Radio Star Anlatımı (Konuk: FTISLAND - Lee Hongki)




Kyuhyun Heechul'e askerden terhis olduktan sonra Radio Star'a gelmesi yerine ''Real Men'' varyete programına gelmesini söyledi kekeke

Hongki: (Heechul ağabey dedi ki) ''Askerden döndükten sonra, RS'deki koluğum hazır olsun''
Jongshin: Ne yapmamız gerekiyor?
Seyoon: Onu ''Strong Heart''a gönderin
Kyuhyun: Herkesi oraya gönderiyoruz zaten kekeke

Honki: ''İnsanlar benim Jang Geun Suk'a,Mir'e ve Kangin-şi'ye çok benzediğimi söylüyor''

Hongki:''yıllardan birinde, ödül töreninden önce üç gün aralıksız konser verdik.Ve kötü bir şekilde soğuk aldım ve ateşim çıktı. Çok hasta olduğum için menejerler konser organizatörlerine FTISLAND'ın playback yapacağını söyledi ama kabul etmediler.Beni hastaneye götürdüler ama iyileşmedim. Daha kötüsü o gün sergileyeeğimiz şarkıyı ilk defa dinleyecektim.Şarkıyı söyleyemedim,ritmi kaçırdım ve tonu tutturamadım.Çok berbat bir performanstı.Bana ilk rahatlatıcı mesajları atan Super Junior üyeleriydi.Kangin-şi bana ''Hongki, daha iyi misin? Geçen akşam bir numaraydın'' dedi.Çok duygulanmıştım''

Kyuhyun ve Hongki Japonca konuştu.Kyuhyun söyleneceklerin dışına çıkınca ''Hayat neler getirir bilinmez'' dedi Osaka aksanıyla

Kyuhyuh konuklar oyundan bahsedince heyecan yaptı keke konuklara en yüksek yaptıkları puanları ve karakterleri sordu keke

Kyuhyun Wind Runner en yüksek yaptığı puanı gündeme getirdi. 1.100.000 puanmış. Konuk: Bu insan değil Jongshin: Oyunlarda hakikaten iyi

*Site veya blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.
İngilizce'den Çeviri/Translation: NKSubs

Türkçe Çeviri: sujutr

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!