Ara Bul...
Sunday, June 09, 2013

[23.05.13] Eunhyuk Tous Les Jours Hayran Anlatımı



Hayran: Japonya'da eğlendin mi?
Hyuk: eğlendim~
Hayran: Ne yaptın?
Hyukjae: Donghae ile Disnayland'e sürüklendik ama yine de ciddi manada eğleneli vakit geçirdik


Hayran: Japonya'da eğlendin mi

Hyuk: Eğlendim

Kendini ufak yelpazelerle yellerken ben aynen ''ne kadar tatlı'' modundaydım ve o da ''Sıcak değil mi?'' dedi ben de ''evet TAT” dedim

Kendisine EunHae Kore'de promosyon yapacak mı diye sorduğumda hayır dedi

Arkadaşlarım ona ispanyoca sorunca aynen ''.........'' oldu

Oradan ayrılırken ''baaaaay'' dedi ve el salladı

Hyukjae japon hayranı anlayamadı o yüzden devamlı tekrar etmesini istedi

Hayran: İngilizce derse ihtiyacın olursa sana bedavaya verebilirim Hyuk: İngilizce dersine ihtiyacım yok (ingilizce söylemiş) I english very well (Benim ingilizce iyi) hayran: hayır

Arkadaşı: O zaman ingilizce konuş. Günün nasıl geçti? Hyuk: ne? Arkadaşı: Günün nasıl geçti? Hyuk: ne ? Gün?

Hayran: (Korece) Günün nasıl geçti? Hyuk:ahhhhhhh arkadaşI. Sen çok!! kkkkk


*Siteden veya blogdan yazı çıkarmak yasaktır.
Kaynak: jeisoppa_04, @youngwoonjungsu
Trans/Çeviri: @mish_shellc

Çeviri:sujutr

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!