Ara Bul...
Saturday, June 08, 2013

[Kyuhyun] 05.06.13 MBC Radio Star



Konuk: Ben 88 Kuşağıyım. Aynı yaştayız sanırsam. Tanıştığımıza memnun oldum.

Kyu: Ben 88'in başlarındanım 
Kyuhyun Kim Min Jong ve Kim Jung Min'in şarkı söyleyişini taklit etti

Konuk: Kyuhyun bey bekleme odasındna kayıttan önce beni selamladı( önümde saygıyla eğildi)

Kyu: Ben kayıttan önce ve sonra konukları ve ekibi selamlarım

Sunucu Gookjin ve konuk Çince konuştu ve Kyuhyun tercüman oldu keke

Kyu: Futbol oyunu oynarken uyuyakaldım ve Messi rüyama girip bana asist yaptı

Kyuhyun tekvando sergileyen konuk için tahta tabak tuttu ve tabaklar kırılınca Kyuhyun darbe aldı

(88 kuşağından olan ) Konuk çoktan askere gidip geldiğini söyledi.Jongshin: O zaman o ağabey Kyuhyun da ondan sonra geliyor- evet ağabey keke


*Site veya blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır
Kaynak:NKSubs
Pic cr.@gayong2 

Çeviri: sujutr çeviri ekibi

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!