Ara Bul...
Friday, February 22, 2013
Friday, February 22, 2013

Henry ve ZhouMi Çince Öğretmeni Mi?





*****YAZIYI BLOGDAN ÇIKARMAK YASAKTIR****


Super Junior M'in Çinli üyeleri Zhou Mi ve Henry Chosun ile gerçekleştirdikleri söyleşide birçok şeyden bahsettiler.

Çin'deki insanların Kore'deki Break Down performansları ile ilgili fikirleri sorulduğunda ikili şöyle cevap verdi ''Çince bir şarkıyla Kore müzik programında performans sergilememiz çoktan Çin sitelerinde patladı''

Zhou Mi kendisinin K-pop'a takdimi ile ilgili şöyşe konuştu '' Benim memleketim Wuhan,Hubei.Ama gençliğimden beri popüler sanatçı arkadaşlarım hep Koreli sanatçılar oldu.İlkokuldan beri hep H.O.T'tan Kangta'nın ikizi olduğuma dair sözler duydum.İyi bir şekilde hem dans edip hem de şarkı söyleyen Koreli şarkıcıları izledikçe kendime kendime Kore'de şarkıcı olamasam bile yine de bir sürü yararlı şey öğrenebilirim diye düşündüm.2007 UCC seçmelerine katıldım ve Toy'un That I Was Once By Your Side şarkısını seslendirdim ve beklenmedik şekilde kabul edildim''

Henry de nasıl SM Entertainment'a girdiğini anlattı ''Ben Toronto'da Çinli bir aile tarafından yetiştirilen bir Kanadalıyım.Şarkı söylemeyi ve entrüman çalmayı sevsem de şarkıcı olma düşüncem yoktu.Ama bir arkadaşım dedi i ''Senin yerinde olmuş olsam kesin kazanırdım'' dedi ve 2006'da Toronto'daki Dünya seçmelerine katılmamı söyledi.3.000 kişi arasından seçilen iki kişiden biriydim ve kendim bile şaşırdım.Yeni bir çaylak olarak ilk olarak TVXQ ile tanıştım ve her zaman yaptığım gibi onları selamlayarak '' Naber adamım? Tanıştığımıza memnun oldum'' dedim ve elimi çıkardım.Ama bunu yapınca sunbaelerimin yüz ifadesi dramatik şekilde değişti''

Zhou Mi diğer gruplara nasıl Çince öğrettiğini anlattı ''Diğer grupların Çince öğrenmesine yardımcı oldum.GG'den Hyoyeon,Tiffany,f(x)'den Luna'ya ve birçok üyeye okuldan sonra telaffuz konsuunda yardımcı oldum.Super Junior rap kısımlarını kayıt edeceği zaman bir keresinde 12 saat boyunca stüdyoda kalıp telaffuzlarını düzelttim''

Kariyerlerinin 100 üzerinden değerlendirmesini yapmaları istendiğinde kendilerine 60 verdiler çünkü ulşamka istedikleri başka hayal ve amaçlar vardı.

Henry ''Kendimi Kore'de daha çok göstermek istiyoruz.Rusya İspanya ve Brezilya gibi ülkelerde de performans göstermek istiyoruz.Oralara gelmemiz yönünde birçok hayran mektubu alıyoruz'' dedi. Zhou Mi ise ''Kore'de oyunculukla hayranlarla buluşmak istiyorum ve bir de sunuculukla.Diğer kalan 40'ını Hallyu memleketinde gerçekleştirmek istiyoruz.'' şeklinde konuştu.

cr.allkpop
Düzenleme.Mariam @officiallykmusic
Türkçe Çeviri:sujutr çeviri ekibi

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!