Ara Bul...
Sunday, December 22, 2013

Thai Perfect Halk Cumhuriyeti Versiyonu Açık Mektubu

Click Here for English


Selam millet ben ZhouMi.Bu sene Nisan ayında ilk kitabım olan Thai Perfect'i Tayvan'da yayınladım.Memleketimdekilerinde bu çalışmamı görmesini çok istiyordum.Sonunda, Thai Perfcet'in sadeleştirilmiş hali bugün herkesle buluşuyor!!!
Bir şarkıcı olarak, hep kendime ait bir kitabın yayınlanmasını istemişimdir.SM şirketine girdiğim günden beri,bu kitabı hazırlamaya başladım,ama bu fikrin yerini tam yolun ortasındayken Tayland'la ilgili gezi kitabı yazma isteği aldı.Şu ana kadar, kitap çıkarma hayalimin gerçekleşmiş olduğuna hala inanamıyorum! Bazen hayat muhteşem olabiliyor.Hayaliniz için çalışıp özenle bir çaba ortaya koyduğunuzda, o hayalinizi gerçekleştirme yolunda yolu yarılamış oluyorsunuz!

Bunca yıl, ben de çok çaba sarfettim.Sevdiğim müzik uğruna, sevdiğim iş uğruna.Tüm hayallerimin bir bir gerçekleşmesini umarak.Geleceğe uzanan yol uzun.Yapmamız gereken pes etmemek ve çok çalışmaya devam etmek.Bu mektubu alan her arkadaşın Thai Perfect'ten keyif almasını umuyor ve hayali olan tüm arkadaşların bu hayallerine ulaşamalarını diliyoruM!!!
Tek cümle: Hayaliniz varsa, o hayalin peşinden gidin!!!!

İngilizce Çeviri: @qmiwook for @SunshineZhouMi
Türkçe Çeviri: sujutr

*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!