Ara Bul...
Wednesday, December 18, 2013
Wednesday, December 18, 2013

13.12.2013 Donghae ile New York’da Karşılaşma (Hayran Anlatımı)


12.30 civarında oraya vardım ve herkesin bu saatte okulda olacağını düşündüğüm için kimsenin olmayacağını sanmıştım. Ama 5-6 kızdan oluşan bir grup caddenin karşısında bekliyordu. Yanlarına gidip onlarla beklemeyi istedim fakat pek sosyal olmadığımdan otelin önünde kaldım.
Yarım saat sonra, can sıkıntısından telefonumu kontrol ediyordum ve sağ-ön tarafımda birisinin durduğunu farkedemedim. Sadece birkaç metre uzağımdaydı. Daha önce birisi yol sormak için durmuştu bu yüzden yine birisinin yolu soracağını düşünmüştüm. Başımı kaldırıp baktım ve bu Donghae idi, telefonuyla ilgileniyordu(mesajlaşıyordu)! İlk gördüğümde inanamadım ama ardından iki kez soluk aldım. Sanırım çok yüksek sesliydi çünkü bana bakıp gülümsedi. Sadece adını söyleyebildim ve birkaç saniye öylece kalakaldım. Çünkü ne söyleyeceğimi bilemedim. Kesinlikle bir moron gibi görünüyordum ama aklım tamamen gitmişti. Aslında uzaklaşmayı düşündüm çünkü çok gergin hissediyordum ama ona doğru bir adım attım ve “merhaba” dedim. Tekrar bana bakıp gülümsedi ve “selaaaam” dedi. Meksika konserinden sonra havaalanında çekip instagramda yayınladığı videoyu biliyorsunuzdur, “görüşürüüüüz Meksika” demişti sesi soğuk almış gibiydi. Evet, işte sesi “selam” derken de, tam o haline  benziyordu.

 “Nasılsın” “İyiyiiiim” “New York’u beğendin mi?” “Evet, çok güzel”. Cevap verirken sesi tıpkı bir çocuk gibiydi ve oldukça genizden geliyordu. İşte şimdiki kısım çok sevimliydi... Bana kamerasını gösterdi ve kamerayı işaret ederek “resimler” dedi. Sanırım burayı çok sevdiğini ve birçok fotoğraf çektiğini söylemeye çalıştı fakat bunu nasıl söyleyeceğini bilemedi(öyle düşünüyorum). O kadar çok sevdiysen ss5 için buraya gelmelerini söyleyecektim ama caddenin karşısındaki kızlar geldi ve soru sormaya başladılar.  Onu gördüklerinde hemen gelmek istediler ama çok fazla araba geçiyordu ve bu yüzden ışığı beklemek zorunda kalmışlardı. Biraz rahatsız görünüyordu çünkü bir anda etrafını çevrelemiştik. Bu yüzden birkaç adım geriledim ve o da ileri doğru yürümeye başladı. O “hey çocuklar, çocuklar” diye dikkatimizi çekmeye çalışıyordu çünkü kızlar kendi aralarında konuşuyordu. Onların ne söylediği hakkında ufacık bir fikrim bile yoktu çünkü Donghae’yi izlemekle meşguldum. Donghae gideceğini işaret etti ve “Lütfen beni takip etmeyin” dedi. Hepimiz, “tabi ki takip etmeyeceğiz” dedik ve gülümseyerek gitti.

Kızlar bana döndü ve Donghae’nin ne söylediğini ve ne verdiğini sordular. Sanırım, Donghae bir sürü fotoğraf çektiğini söylemeye çalışırken kamerayı öne doğru uzattığı için bana bir şey verdiğini düşündüler. İçlerinden biri neden Donghae giderken onu durdurdun diye sordu ve başka birisi onunla konuşmak için Donghae durdu dedi( gerçekten öyle olmadı ki. Telefonuyla ilgileniyordu ve benim önümde durdu, ben de merhaba dedim) Sabahtan beri beklediklerini, fotoğrafını çektiklerini söyledi. Hatta fotoğrafı bana gösterdi. Ardından bana vurdu, ben de imza veya fotoğraf çektirmeyi istemediğimi söyledim. Kızlar gitmeye karar verdiler fakat ben beklemek zorundaydım. Çünkü benim gideceğim tren istasyonu Hae’nin gittiği yöndeydi ve onu takip ettiğimi düşünmesini istemedim. Kızlardan biri “By Dongaeee!!!” diye çığlık attı. Gerçekten çok yüksek sesle çığlık attı ama onun duyamayacağını düşünmüştüm çünkü uzaklaşmıştı. Fakat birkaç saniye sonra arkasına döndü ve el salladı. EL SALLADI. ARKASINA DÖNDÜ ve KAFASINI HAFİF EĞEREK GÜLÜMSEDİ ve EL SALLADI. Ona geri gülümsemem çok zordu ama ben de gülümseyip el salladım.

İlk düşündüğüm şey, onun ne kadar ince olduğunu farketmemdi. Gerçekten şaşırtıcıydı, son resimlerinde ince olsa da, daha fenaydı. Oldukça zayıf olan Hyukjae’nin nasıl göründüğünü merak etmeme neden oldu. Beklediğimden daha kısaydı. Cildi de kötü değildi, sadece çenesinin kenarında birkaç akne izi vardı o kadar.

Onun Mükemmel olduğunu söylemiş miydim?

Gerçekten KUSURSUZDU!

(Fotoğraf temsilidir)

Cr. hyukjaessS
Çeviri: Evilly*@sujutr
                                                              For English :CLICK


*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır. 

Warning: Unauthorized use and/or duplication of the content provided on http://sujutr.blogspot.com/ is strictly prohibited.

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!