Ara Bul...
Saturday, July 13, 2013

MINI Japon Dergisi Söyleşisi (Eunhyuk&Donghae)



Soru:I Wanna Dance heyecan verici atmosfere sahip bir şarkı kayıt yaparken eğlenceli olan ve paylaşmak istediğiniz bir an oldu mu?

EH: Düzet kısımlarında ayrı ayrı kayıt aldık ama bazen kaçınamadğımız şeyler oluyor bazen etrafta ses oluyor ya da yüksek notalı olması gereken yerler oluyor.Kayıtta saatler harcadıktan sonra o yüksek notalı yerler notadan kaymı olabiliyor sonra kontrolsüzce bu sebepten gülme krizine girebiliyoruz.

DH:Kayıt sırasında bazen değişik sesler olabiliyor.(gülüyor)

EH: Ama iuyi kıvırıyoruz

DH: Benim kısımlarımda yanlıl telaffuz yüzünden kaydı bitirmek iöin bir saat fazladan harcadık.Şimdi cidden telaffuzum daha iyi

EH:Cidden mi? (gülüyor)

Soru: Klipteki haval çok canlı ve sevinçli

EH: Söyleme kısmına kıyasla dans kısmı daha zor zıplamamız ve break dans yapmamız gerekiyor.En son 10 yıl önce break dans yaptım vücudumun durumu o kadar iyi değil ve bileğimi incittim ve bacağımı da.

DH: 3dakika, devamlı hareket baya bir terliyorsun.Ben ve Eunhyuk o kadar kolay terlemeyiz.Klip sırasında bir tur danstan sonra bir üsürü ter attık ve çekimi devam ettirebilmek için bir süre durduk

Soru: Bir Donghae Eunhyuk Konseri istiyor musunuz?

Eunhae: Tabii ki!

Soru: Ah peki ne zaman?

EH: Şİmdiye ne dersiniz? (gülüyor) Tokyo dome'da olsun istiyorum ve tabi daha küçük konser salonlarında, gerçekten değişik konser alanlarında hayralarla buluşmak istiyorum.

DH:Japonya'da bir başka single daha çıkarıyor olmamız beklenmedik bir durum oldu çok mutluyum

EH: Ciddi mi? Ben hep bir tane daha çıkarırız diye düşünmüşümdür (gülüyor)

Soru: Paylaşacak komik bir anınınız var mı?

DH: Evet. Dışarı çıkmak istedim şapkama bakındım ama yurtta bulamadım belki de kaybetmşimdir diye düşündüm sonunda baktım ki zaten kafamdaymış (gülüyor)

EH: Benim öyle paylaşacak komik bir anım yok ama Güney amerika turundan döneken tüm üyelerimiz süper kahraman kılığına girdi ve öyle geçti

Soru:Bir kız arkadaşın sizi mutlu edebilmesi için nasıl olması/ne yapması gerek

a) Konuşma konusunda iyi olmalı
b) Dinleme konusunda iyi olmalı

DH: b şıkkı diyorum.Şu an yaptıpım herşeyde ne söylersem dinleyecek olması çok büyük şans olurdu

EH: Normalde çok konuşan biri değilimdir o yüzden b şıkkı diyorum.Herşeyden konuşurken onu dinlemek eğlenceli olurdu.

Soru: SJ'da en erkeksi olan kim?

EH:Ben değilim

DH: Bence benim.Ama erkeksliğin bir sürü değişik türü vardır.Bence benim erkeksiliğim en tipik olanı (?) mesela, Hyukjae'ye bir bir şey yapsa onları adam edene kadar döverim(?)

Soru: Etkinlik alanlarınız nedir?

EH: Benim laflarım genelde esprilidir.Donghae normalde atmosferi sakinleştirecek şeyelr söyler.

DH:Bende bir şey yok öyle.Ama oyunculuğum fena değildir ve fena sayılmayacak bazı şarkıları bestelemişliğim var (gülüyor)

EH: Hayır daha iyisini yapabilirsin.Ama benim seviyeme ulaşman için daha çok ekmek yemen gerekiyor.O yüzden hep seninle ilgilenen ve seni koruyan benim (gülüyor)

Soru: Birbirinizin 5 özelliğini sıralar mısınız?

DH:Tabi

1.Dans ederken çok yakışıklı
2.Sinir olmuş olsa da gülümser
3.Kıyafetlerini giymeme izin verir
4.Bana yemek alır
5.Her zaman ne dediğimi dinlemek zorundadır (gülümsüyor)

EH: Hayır. Ne benim kıyafetlerimi ödünç aldı ne de ben ona ödünç verdim.Gidiyor giyiyor ve sonra da geri vermiyor

*Siteden veya blogdan yazı çıkarmak yasaktır
Japoncadan Çinceye:@韩希羽0604
Çinceden İngilizceye: @mish_shellx
Diğer bir kaynak: 2hpalace

Türkçe Çeviri:sujutr

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!