Ara Bul...
Monday, July 08, 2013

Eunhyuk&Donghae HANAKO Dergisi Söyleşisi




Eunhyuk'un Kısmı

Bu sefer herk ikisi de ''Bira&Bar Özel Sayısı''nın kapağıda yer aldı.Super Junior dans makinesi de olan Eunhyuk  keskin bakışlarının da yardımıyla çekim boyunca havalı bir görüntü sergiledi.Ama İtalyan Barı'ndaki kapak çekimlerinde muzipti ve önünde duran biraya ''Leziz görünüyor!'' şeklinde tepki verdi.Acaba kendine alkol karşısında bir oto-kontrol mü uyguluyordu? ''Denizaşırı ülkelerde konser verdiğimiz ve hergün hmene başka yerlere geçtiğimiz için, progamın en sıkı olduğu zamanalrın ortasında bile en iyi performansımı sergilediğimden emin olmak zorundayım.'' Öyle görünüyor ki bu onun çıkışlarından beri edindiği bir ilke ve son 2 senedir içtiği ilk alkol! ''Bu benim ilk alkol alşım, o yüzden sanırım bunu üyelerle anlamlı hale getirmek istedim.Super Junior'ın Paris'teki konseri tam benim doğum günümün olduğu zamandı o yüzden konserden hemen sorna içmeye gittik.Çok eğlenceliydi'' Havası tamamen yerine geldi.''Otele gidiş yolumuzda, The Arch of Triumph önünde arabamızı durdurduk ve herkede ''Haydi dans edelim'' dedim! Shindong ağabey,Kyuhyun ve ben The Arch of Triumph önünde dans ettik (gülüyor)'' Eunhyuk genelde çikolatalo içecekleri içmeyi sever.''Yeşil çay ya da kahveyi çok da sevmem.Arkadaşlarımla buluştuğum zaman konuşurken bu tarz içecekleri içerim.Tüm Super Junior üyeleri de konuşmayı sever o yüzden hep iş,gelecek hakkında konuşuruz....değişik şeyler hakkında konuşuruz''

Donghae'nin kısmı

Kendini 'herkesin erkek arkadaşı'' olarak adleden Donghae birçok hayranı heyecanlandırıyrro.Fotoğraf çekimleri sırasında kameraman ''Bir bakış at dediğinde (Japonca'da bu mesen oluyor)'' hemen onu alıp kopyalayıp ''Mesen (bakış)'' dedi ve bazı zamanalr bunu tekrarladı.''Herkesle iletişim kurmak istiyorum o yüzden Japonca konuşabilmek için çok çalışıyorum. I Wanna Dance'in başındaki sözler ''Neteru baai janai(Uyumanın vakti değil)'' şeklinde ve uyuyamadığım gecelerde Eunhyuk'un odasına gidiyorum ve onu ona bu szöleri fısıldayarak uyandırıyorum.Zorla(gülüyor)'' Bu davranışın sahibi donghae  de pek alkol almayanlar kervanında.''Yılda 1-2 kez içiyorum.Ödül kutlaması ya da beraber yemek yeme durumu varsa, yaklaşık bir kadeh kadar bira içiyorum.Herkesi içtikten sonra eve gönderen benim'' Yurtta da içmiyormuş.''Ama son zamanalrda Ryeowook ile içiyorum.Odada bira içerken çeşitli şeylerden konuştuk.Alkol aldıktan sonra pek anım yok ama öyle görünüyor ki çok konuşmuşum'' Donghae genelde yürüyor ve egzersiz yapıyor,şarkı yazıp besteliyor ve gülerken bir yandan internette iç mimarisine baktığını söyledi.Söyleşinin sonunda tüm ekip çalışanlarıyla toklaşamya gitti ve kendilerine sevgisini gösterdi.O sadece yakışıklı bir adam değil aynı zamanda bize sevecen ve erkeksi karizmatikliğini de söyleşi aracılığıyla gösteren bir adam.

Donghae & eunhyuk neredeyse 1 yıl 2 ayın sonunda Japonya'ya tekrar aktiviteler için döndü. Öyle görünüyor ki bu kez aralarında ''akran olup herşeyden konuşma'' tarzında bir ilişki ile beraber aktivitelerinin tadını çıkarıyorlar.Gözleri buluştuğunda ikisi de birbirine şekinge bir şekilde bakıyor ve fotoğraf çekimlerinde gülmeden edemiyorlar.Bu karşılıklı sevgilerinde ikisiyle de yeni şarkıları,Super Junior'ın aktiviteleri ve birbirleri hakkında ne düşündüklerini konuştuk.

S: Hayranalr tarafından tekrar sabırsızlıkla beklenen alt ekip aktivitelerinize sonunda başladınız.

EH:Oppa Oppa en son Korece'den çevrilme bir şarkıydı ama I Wanna Dance orjinali Japonca olan bir şarkı o yüzden hayranların tepkisini görmek için sabırsızlanıyorum.Çok heyecanlıyım, aynı pikniğe gitmeden önceki heyecan gibi.

DH:Her zaman Japonca şarkıları dinlerim ama sanki I Wanna Dance'e benzer hiçbir şarkı yokmuş gibi bir hissyat var içimde.Endişeliyim ve aynı zamanda hayranların da bu şarkıyı nasıl kabul edeceği konusunda da beklentiliyim.

S:Dans bazlı bir şarkı olmasından dolayı koreografi gerçekten keskin/detaylı.

EH: Bu sefe dans göründüğünden çok daha fazla zor! Çok fazla adım ve aralarda çokça break dans var.Klip coşkulu ve eğlenceli görünebilir ama çekimler 2 uykusuz gün boyunca sürdü.Elbiseler yırtıldı ve oramızdan buramızdan yaralandık ama bir şekilde bitirdik.

DH: Neredeyse 10 yıldır break dans yapmıyorum.Benim için çok zor oldu.Lisede rahatça yaptıımla alakası yoktu (gülüyor)

EH: Canlı performanslar için çok daha değişik şeyler koymayı düşünüyoruz.Lütfen dört gözle bekleyin.

S: Klibin başındaki dans savaşı da oldukça havalı duruyor.

EH: Yüzleşme tarzı bir girişle başlıyor ve dans havasına giriyor.İkimiz de hep çok oynarız ve sanırım bu tarz bir hava da klibe yansıdı (gülüyor)

S: Klibi izledikten sonra neler hissettiniz?

EH: Düşündüğüm gibi, o kadar havalıyım ~donghae'den daha iyiyim (gülüyor)

DH: İlk yarıda dans etmek için eunhyuk elinden gelenin en iyisini yaptı ama ben çıkar çıkmaz ilk yarı kayboldu gitti (gülüyor)

S: Bir ünlü olarak, birbirinizin albenisi hakkında neler düşünüyorsunuz?

DH: Eunhyuk cidden çok çekici biri.Dans ederken çok havalı ve nüktedan konuşması çok akıcı.Bence bu yönüyle hayranların kalbini çaldı.

EH:İnsanlar Donghae'nin çekiciliği hakkında ne derse desin bence çekiciliği saflığından geliyor (aptallığından,dikkatsizliğinden).Bu yüzden onu koruma ve ilgilenme ihtiyacı düşünüyorum... 

DH: Ah, senin bu annelik damarın tuttu herhalde

EH: Annelik damarı falan yok bene (gülüyor)

S: Açık konuşacak olursan en çok Donghae'nin hangi yönünü seviyorsun?

EH: Özgünlüğü, saf karakteri ve güçlü nezaketi, bu yanını gerçekten çok seviyorum.Bunun yanı sıra, h,ç panik olmuyor ve çok kolay takılınılacak biri (gülüyor) Ona takılmazsam/bulaşmazsam yalnız kalmış gibi görünür (gülüyor)

S: Peki ya Donghae sen? Sen Eunhyuk'un en çok hangi yanını seviyorsun?

DH:Birini uzun zaman tanıyınca o kişinin duygusal anlamda iniş ve çıkışlarını görmeniz gayet normal oluyor ama Eunhyuk'un inişlerini senede bir görüyorum ve çok nadir oluyor.Çok istikrarlı, kayıtsız şartsız etrafındaki insanları düşünür ve onları neşelendirir.Bu tarafını çok seviyorum ve hiç tereddüt etmeden ne sorunum olursa olsun konuşabileceğim çok yakın bir arkadaş.

Kaynak: @hyukarmpits
Bu söyleşi sup3rjunior aracılığıyla sujutr tarafından çevrilmiştir.Siteden veya blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır!


0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!