Ara Bul...
Wednesday, June 26, 2013

22 Haziran Siwon Gare Du Nord [Fransa] Hayran Anlatımı

Siwon çok O.O şeklinde gözüküyordu Londra'da trenden indikten sonra ellerini kocaman sallayarak ''Merhaba millet'' dedi hayranlarla konuşamadı çünkü istasyonda biri onu arıyordu, belki bir arkadaşı falandı.

Hayran kamerası:http://www.youtube.com/watch?v=WFGinzpvTAE

Bu arada Siwon'un arkadaşları hayranlardan hediyeleri aldı: Bir şişe kola + çikolata + bir şişe şarap

İstasyondan çıktıktan sorna Siwon fotoğraf çekti (ama çok net hatırlamıyorum) arkadaşlarıyla, bizim de istasyon dışında konserimiz vardı çünkü o gün Avrupa Müzik Günü'ydü ~Ve biz de müzik duyduk o da 5 saniye durdu ve çok tatlı bir şekilde dans etti akdhjskf !!!

Bundan sonra istasyonu terketmek amacıyla çıktı ve arabasına gitti.


Orada bulunan tüm hayranlarına el salladı ama Siwon benim ve grubumun olduğu tarafa baktı , 2 gündür yardım eden her bir kişiye ''Sizi hatırlıyorum, teşekkür ederim'' dedi ve tokalaştı da ~~

Not: Siwon benim Malezya uçağına binerken üzerinde gördüğüm aynı pantolonu giyiyordu ?!! xDD Kötü İngilizcem için özür dilerim







Kaynak:DelpineELF

Çeviri:sujutr
*Siteden veya blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır

0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!