Ara Bul...
Monday, December 23, 2013
Monday, December 23, 2013

>>Super Junior'un İdeal Tipleri Kimler ?


_ Leeteuk _

163boyunda
Gülünce gözleri ay şeklinde olan
Zayıf
Tatlı
Herzaman benim saçmalıklarımı dinleyecek
Bilge
Anlayışlı
Masum
El ve ayak bilekleri ince
Uçları dalgalı düz saçlı
Açık tenli
Bana “sevgilim” ya da “kocacığım” diye seslenecek biri
Ben de ona “bebeğim” demek istiyorum
Kafası yumurta şeklinde olan
Kollar,bacaklar ve boynu uzun olan 
Giyim tarzı oturmuş
İdealimdeki kızı görürsem gülmeye başlarım diye düşünüyorum


_Heechul_

Güzel bacaklarını gösterecek şekilde kısa elbiseler ya da şort giyen
Boynunu göstermek için saçını sürekli toplayan
Çift gözkapağı olmayan
Masum
Kareli etek giyen
Wonder Girls’ten Soohee’ye benzeyen biri


_Yesung_

Parlayan gözler
İyi kalpli
Aktris Moon Geunyounga benzeyen


_Kangin_

Uzun düz saçlı
Zeki
Tatlı ve güzel
Zengin
Güzel bacaklı
El parmakları güzel olan


_Shindong_

Kısa
Sevimli
Bateri/davul çalmasını bilen biri


_Sungmin_

158 boyunda
çok sevimli
güzel
nazik/iyi


_Eunhyuk_

Sevimli
Nazik ve masum
Şekerleme kadar tatlı
El ve yüzü açık/soluk olan
 Ellerim avuçlarına sığacak biri
Emma Waston'a benzeyen


_Donghae_

Çekici ve Düşünceli
Nazik/Hassas
Zarif
Büyük gözlü
Köprücük kemikleri güzel olan


_Siwon _

Dalgalı saçlı
Uzun boylu
Press olan (karın kası)
Hristiyan
Anne-babaya iyi davranan
Aileye değer veren
Anlayışlı


_Ryeowook_

İyi şarkı söyleyen
Kısa
Kot giydiğinde iyi görünen
Sadece ve sadece bana bakacak
Deniz seven biri


_Kyuhyun_

Güzel
Kısa saçlı
Güzel alınlı
Uzun bacaklı
Hristiyan
Görünüş olarak Kim Taehee’ye benzeyen


_Hangeng_

Sessiz ve sevimli
Güzel bacaklı ve iyi kalpli
İyi alışkanlıkları olan
Bana ve aileme iyi bakacak
Beni olduğum gibi sevecek
Song HeGyo’ya benzeyen(adını yanlış yazdım galiba)

_Kibum_

Güzel gözlü
Ona baktığımda kalbim hızla çarpmaya başlayacak biri olmalı


_zhoumi _

alçakgönüllü
 güzel


_henry_ 

Bunu hiç düşünmemiştim ama görünüş olarak tabiki güzel bi kız


cr.@KpopVersionFacts
çeviri:D_Q

>>Haber Rusçadan Çevrilmiştir

*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır. 

Warning: Unauthorized use and/or duplication of the content provided on http://sujutr.blogspot.com/ is strictly prohibited.


















0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!