Ara Bul...
Monday, December 23, 2013

[21.12.13] Yesung Mouse Rabbit Hayran Anlatımı

Click Here For English 

*Resim temilidir.


Sipariş vermek için gittiğimizde Yesung’un annesi Yesung’un yanındaydı. Bize Seul’e gelip gelmediğimizi sordu. Biz de Yesung’u görebilmek için önce WhyStyle’a, daha sonra Mouse Rabbit’e geldiğimizi söyledik. Kendisinden önce WhyStyle’a gittiğimiz için biraz yakındı.
Sonra,
Yesung Mouse Rabbit’ten ayrılırken annesi de fanların arasına karışıp onlardan biri gibi davrandı ve “Oppa~ Oppa~ Saranghae~” dedi. Biz de onun gibi yaptık XD Ne şeker bir anne!
---

Yesung balkondan çıkıp bizim masamızın yanından geçtiğinde ben ona gözlerimi dikmiş bakıyordum. Sonra utandım ve gözlerimi kaçırdım. Aniden Yesung tam olarak anlayamadığım birşeyler söyledi bana, “Yesheshow.” Tamamen şok olmuş bir durumdaydım ve dediklerinden hiçbir şey anlamamıştım. Bu yüzden sadece “Evet ~” diyebildim. Arkadaşıma göre “Yes yes yo!” demiş olmalı. Hahaha eğer öyleyse gerçekten çok saçma bir cevap vermişim.
Yesung dışardan çok soğuk görünüyor.
Ama yakından çok arkadaş canlısı.

Türkçe Çeviri: Sky Sailor @sujutr
*Blogdan yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.


0 yorum:

Post a Comment

 
Back to top!